Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klient kupił u mnie 3 te same książki na jednej aukcji (wystawione kilkanaście sztuk) w odstępie 10 minut. Opłacił książkę i wysyłkę tylko przy trzecim zakupie. Paczkę oczywiście wysłałem. Allegro zwróciło mi prowizję za jedną sprzedaną książkę (przyszedł mejl minutę po zakupie klienta o automatycznym rabacie transakcyjnym) a za drugi nie chce bo wg. [edycja] konsultantki nie ma do tego postaw. W zakładce sprzedane jedna książka jest jako "PŁATNOŚĆ OPŁACONA" - to ta wysłana oczywiście, druga jako "KUPUJĄCY ANULOWAŁ" a trzecia "PŁATNOŚĆ ANULOWANA" . Chcą abym udowadniał, że nie jestem kombinatorem i bez oświadczenia kupującego o odstąpieniu od umowy nie mam co liczyć na żaden zwrot prowizji. Co to za złodziejstwo z biały dzień uprawia allegro? Co to w ogóle jest za różnica "klient anulował" i "płatność anulowana"? Jakaś nowość od allegro, które znalazło sobie furtkę do okradania sprzedających na prowizji ze sprzedaży do których w ogóle nie doszło???? Jak klient mnie oleje i nic nie odpowie i nie napisze to tracę kasę? To są jakieś jaja czy co? Co oni wprowadzili za krętactwa do regulaminu??? To jak ja sobie dla żartu i na złość jakiemuś allegrowiczowi kliknę na jego aukcji "kup teraz" za kilka przedmiotów po 6 i 7 tyś złotych i będę udawał głupa nie odpowiadając na jego mejle i telefony to sprzedający zapłaci kilka tysięcy prowizji za nic i nic z tym nie może zrobić? Co to za chory kraj? Co mam z tym robić?
@Hipnosisss a regulamin znamy ? usługa wykonana, kasa się należy 🙂 ściągnij od kupującego bo naraził Cię na straty 😄
Prowizja od sprzedaży naliczana jest każdorazowo w chwili zawarcia umowy w ramach przeprowadzonej Transakcji.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy Sprzedający zawarł umowę sprzedaży a Transakcja nie naruszała Regulaminu Allegro, Allegro może przyznać Sprzedającemu rabat transakcyjny na świadczenie usług w ramach Allegro w bieżącym okresie rozliczeniowym lub w kolejnych okresach rozliczeniowych.
kostas, czuję się jakbym czytał odpowiedzi tej [edycja], z którą mejlowałem przez pół dnia. Od 2 lat odkąd sprzedaję książki na allegro (nie pod tym nickiem) miałem chyba tylko 3 takie przypadki. Wystarczyło napisać o zwrot prowizji od sprzedaży do której W OGÓLE NIE DOSZŁO i po temacie. Nie piszę tu o żadnych zwrotach, cudach z dostawą, pobraniem itp. To zostało anulowane przez klienta od razu po zakupie. Teraz widzę, że wprowadzili jakieś nowinki na okradanie sprzedających: "płatność anulowana", "klient anulował" i idą w zaparte. Skoro zakup widnieje jako anulowany to co tu jest niejasnego? Kto go anulował? Krasnale? Dlaczego mnie okradają? Chyba widzą to samo co ja u siebie na koncie. Wpłaty nie ma to o jakiej transakcji/prowizji mowa?
@Hipnosisss jesłi masz płatnośc rozpoczetą zawsze czekaj regulaminowe 7 dni zanim wystąpisz o zwrot prowizji . Ponieważ klient moze tą płatnośc ponowić
Ja zawsze czekam 10 dni z rozpoczetymi/anulowanymi płatnościami potem anuluje transakcje i wystepuje o zwrot prowizji. Nigdy jeszcze nie mialem odrzuconego wniosku
Ja też nie miałem odrzuconego wniosku ale jak płatność była rozpoczęta mimo że minęło więcej niż 7 dni to przyznanie zwrotu trwało dłużej (kilka dni). Jak płatność nie została wybrana zwrot od razu po złożeniu wniosku.
ja z reguły i w tym i w tym przypadku dostaje dość szybko z tym że jak napisalem czekam 10 nie 7 dni może dlatego. Troszke dłużej czekałem w momencie kiedy np zwracałem kupującemu wpłate za zwrot. Wówczas to trwało do momentu pobrania środków (kilka-kilkanascie godzin) lecz ostatnio i te zwroty prowizji naliczane sa w kilka minut. Przynajmniej u mnie
Jakość sprzedaży ma wpływ. Ja mam słabszą więc czekam dłużej ale nie aż tak słabą żeby nie dostać.
@Hipnosisss Złóż odwołanie od nieopłaconych zakupów tu; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym Allegro nie może pobierać prowizji, gdy klient nie zapłaci za towar nie z Twojej winy.
Demiurg, na razie czekam na odpowiedź kupującego. Telefonu nie odbiera. Napisałem mu aby mi odpisał na mejla rezygnację bo tego żąda konsultantka. Tak, tak, od widzimiesię konsultantki i klienta-żartownisia zależy czy mi zwrócą 4 złote. A pomyślcie co by było przy prowizji idącej w tysiące złotych! Chory kraj. A wiecie o co chodzi z tym "klient anulował" i "płatność anulowana". Jakaś różnica, że jedno traktują z automatu a przy drugiej trzeba udowadniać swoją niewinność? Jedną prowizję mi zwrócono automatycznie ale nawet nie wiem za którą z tych dwóch.
Anulowanie zakupu - zwrot prowizji z automatu, jak anulował płatność składasz wniosek o zwrot. Jak nie wybrał płatności zwrot jest od razu, a jak wybrał płatność i anulował to trwa kilka dni. Tak widzę to u siebie. Jeszcze jakość sprzedaży ma znaczenie.
@Hipnosisss zdecydowanie nie godzimy się na obrażanie naszych Pracowników na tym forum.
Do zakupu nie doszło na koncie, z którego piszesz, więc nie mogę sprawdzić co się wydarzyło, że rabat transakcyjny nie został Ci automatycznie przyznany.
@Hipnosisss - Po prostu skorzystaj z formularza kontaktowego z Allegro i opisz dokładnie sytuację. Faktem jest, że niektóre pierwsze takie wnioski są odrzucane automatycznie - to działa automat. Trzeba więc napisać odwołanie, żeby zajął się tą sprawą pracownik Allegro. Zgłaszałem różne sprawy - nie powiem, odwołania są "upierdliwe", lecz jak do tej chwili, po dokładnym i uczciwym przedstawieniu sytuacji - zawsze otrzymywałem zwrot prowizji od niezrealizowanej transakcji. Nie było z tym jakichś większych problemów. Problemem jest jedynie czas poświęcony na rozwiązanie takiego tematu.