Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich kupujący kupił u nas przedmiot za pobraniem wysłaliśmy w terminie tego samego dnia odmowa przyjęcia przesyłki kupujący wystawił nam komentarz negatywny Allegro 5 krotnie go usuwało a Kupujący po usunięciu znów wstawia komentarz po następnym kontakcie z allegro już nie chce usunąć
nawet dane kupującego nie były poprawne bo tel był do kogoś innego co mam w takim przypadku zrobić
roszę o poradę
Jak Allegro nie chce już usunąć to tu na ALL sprawa się kończy, nic więcej nie zrobisz, możesz tylko dochodzić swoich racji w sądzie.Były już tu takie wątki.
dziękuję za odpowiedz i tak już zrobię na allegro każdy mówi coś innego i jest wolna amerykanka
@NikoTomGmbH Wysyłasz za pobraniem = prosisz się o kłopoty. Allegro nie chroni sprzedającego. Allegro usuwało komentarz bo pewnie były tam rzeczy nieprawdziwe lub wulgarne. Teraz nie może tego zweryfikować i nie usunie. Co zrobić?
- komentarz : przełknąć
- wystąpić do kupujacego o zwrot kosztów przesyłki. Zrób to przez Allegro a potem oficjalnie listem poleconym.
- poinformować allegro o kosztach, twoim wystąpieniu i że według Ciebie transakcja była tylko dla wystawienia negatywnego komentarza ( co jest niezgodne z regulaminem) oraz że podane dane kupującego ( telefon) są fałszywe.
- Jak chce Ci się dalej bawić możesz iść do sądu - trochę to potrwa ale pewnie pieniądze odzyskasz a Kupujacy zapłaci znaczące koszty.
ps Co ci zarzuca Kupujący : "Niezgodne z prawdą szczegóły w warunkach dostawy" ?
wysłaliśmy w terminie a na allegro każdy coś innego mówi a nie odebrał przesyłki odmowa przyjęcia
Nic nie widzimy, jak masz taki poziom to obrazek musi moderator zatwierdzić, nie udostępniaj pobrań, prosisz się o problemy.
@NikoTomGmbH Język polski czy google translator?🤔 Tzn co kupujacy wam zarzuca?
szybko piszę dla tego są błędy
Nie wiem co nam zarzuca ale wystawił komentarz
@NikoTomGmbH Allegro usuwało 5 razy, bo prawdopodobnie treść komentarza naruszała zasady, teraz już nie narusza i Allegro nie usunie. Zapłata za towar i jego odebranie nie jest warunkiem wystawienia oceny. Kupujący mógł mieć powód, aby taką ocenę wystawić.
Sądu nie polecam, kupujący znajdzie 10 uzasadnień dla takiej, a nie innej oceny i poniesiesz tylko koszty sądowe.
Dziękuję za odpowiedz zlokalizowałem o co tu chodzi już oddałem go do naszego Mecenasa proste konkurencja specjalnie to było zorganizowanie jak zamówił i nie odebrał nie ma prawa wypisać ze błąd w opisie i nie rzetelna obsługa zainwestuję takich kupujących trzeba temperować niech mnie to kosztuje
@NikoTomGmbH Dobra rada : używaj zasad składni i interpunkcji. Wszystkim będzie łatwiej.
racja Pozdrawiam i zyczę miłego weekendu
@NikoTomGmbH skonsultowałam tę sprawę, Kupujący wielokrotnie prosił o przywrócenie komentarza i opisał nam dlaczego go wystawił, po jego wyjaśnieniach nie mogliśmy ponownie usunąć komentarza. W ofercie była informacja, że jeżeli dokona zakupu do 14:30 to otrzyma przesyłkę jeszcze tego samego dnia, a otrzymał ją dzień później. Przykro mi, ale w tej sytuacji możemy usunąć komentarz tylko na prośbę Kupującego.
@la_nika @msniezek To chyba Wy powinniście wyjaśnić. Mamy obraz taki ( z dostępnych tu wiadomości ) : Sprzedający wysłał tak jak deklarował. WY dopisaliście czas dostawy ( wg Pani Joanny obowiązujący). Sprzedający tego NIE deklarował. Kupujący otrzymał dzień później i dał Sprzedającemu negatywa. Podsumowując : Sprzedający wywiązał się z obowiązku, Wy dopisaliście coś co Wam się wydawało i co widział Kupujący. Kurier nie posłuchał Allegro i dostarczyl dzień później. Kupujący wkurzył się na Sprzedającego za błędy Allegro. Mam rację?
Sprzedający tego NIE deklarował.
Sprzedający to deklarował wystawiając ofertę. Nie pasował termin dostawy, mógł nie wystawiać.
@xyz96 to pokaż mi ( zrób print screena) w której kolumnie Sprzedający wpisuje termin dostawy ( nie termin wysyłki)?
@pinsplash W zakładce Dostawa. Nie ma tam takiego terminu? Czyżby był? Wystawiając ofertę zaakceptował warunki własnej oferty - umowy z kupującym.
@pinsplash @NikoTomGmbH opisałam tą sprawę szczegółowo i wysłałam na kolejną konsultację, gdy tylko otrzymam odpowiedź, wrócę z nią tutaj.