Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich kupujący kupił u nas przedmiot za pobraniem wysłaliśmy w terminie tego samego dnia odmowa przyjęcia przesyłki kupujący wystawił nam komentarz negatywny Allegro 5 krotnie go usuwało a Kupujący po usunięciu znów wstawia komentarz po następnym kontakcie z allegro już nie chce usunąć
nawet dane kupującego nie były poprawne bo tel był do kogoś innego co mam w takim przypadku zrobić
roszę o poradę
@NikoTomGmbH ja bym w tej sytuacji zapytał:
Skoro allegro nie jest stroną transakcji to na jakiej podstawie umieszcza JAKIEKOLWIEK INFORMACJE w ofercie sprzedajacego? (informacje o przewidywanym czasie dostawy). I czemu potem nie chce ponieśc konsekwencji wynikających WŁASNIE Z INFORMACJI PODAWANYCH PRZEZ ALLEGRO. Nie przez sprzedającego.
"Proszę zauważyć, że Allegro nie jest stroną transakcji. Nie możemy rozstrzygać sporów w imieniu Kupujących i/lub Sprzedawców.".
Brawo Allegro, wreszcie przyznaliście, że nie jesteście stroną w zawieranych tu transakcjach.
Szkoda tylko, że ten punkt widzenia przedstawiacie wyłącznie wtedy gdy to wy narobicie problemów.
Ale już ingerować w czasy dostaw to możecie, mimo że nie jesteście stroną, o innych przykładach waszego "nie bycia stroną" nie wspomnę.
mpaulo żartujesz ? Przecież nie będą wspierać konkurencji OSA i pozbywać się kupujących, którzy to generują im ruch na portalu, a co za tym idzie dochód 😉