Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup, dwie paczki do tego samego punktu. Wróciły do nas (+ Allegro nas skasowało za powrót ofc) z powodu, cytuję "Kurier nie miał możliwości jej przekazania do maszyny". Do jakiej maszyny, skoro to jest punkt, gdzie na stronie tego punktu piszą, ze do 100 cm najdłuższy wymiar?
https://blisko.dpd.com.pl/punkt-PL60219-warszawa-gorczewska/
Paczka miała wymiar 53x25x25 cm. 2-3 kg wagi rzeczywistej (puszki). DPD proponował przekierowanie tego na adres za pomocą zwykłego kuriera, ale chcieliśmy wiedzieć co i jak.
Wg tego poradnika to nie powinno się wydarzyć.
https://help.allegro.com/sell/pl/a/allegro-odbior-w-punkcie-dpd-pickup-informacje-dla-sprzedajacych-...
Oczywiście DPD umywa ręce, wiedzą swoje i jak zwykle nie odpowiadają na pytania, które im się zadaje. Chyba już AI zatrudnili.
Nr zamówienia: d99df610-abd0-11ef-bc26-1906eafda023
Nr paczek: https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1005876624196U
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?typ=1&p1=1005876508365U
@EkspertLed W tej sytuacji możesz samodzielnie złożyć reklamację przez formularz DPD dostępny tutaj. Będziesz potrzebować pełnomocnictwa, które jest do pobrania w tej zakładce.
Jeśli wolisz złożyć reklamację za pośrednictwem Allegro, napisz proszę przez formularz. Doradcy się tym zajmą.