Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Może wy pomożecie, bo już mi ręce opadają...
Allegro mamy na SKA, wysłaliśmy wszystkie dokumenty, które od nas oczekiwali, począwszy od skanu dowodu, skończywszy na papierach z giełdy (dom maklerski)...
Nikt nie potrafi udzielić nam informacji dlaczego w dalszym ciągu mamy zamrożone środki na koncie z odmową wypłaty...
Pomożecie?
Nie pomożemy, Oni nikogo nie słuchają , FACHOWCY.😫
Toś mnie pocieszył 😄
@TexLineGroup nie jesteś pierwszy i nie ostatni. Przykro mi
Zanim zaczniesz dalej rozmawiać z Allegro skontaktuj się bezpośrednio z operatorami płatności PayU i Przelewy24 i spytaj ich bezpośrednio. Wtedy zobaczysz czy problem leży po stronie Allegro czy po stronie operatorów płatności.
Dzięki! To jest dobra rada 🙂