Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.. Klient oddał drukarkę na reklamację. Sprzęt był kupowany na firmę. Producent zaproponował rozwiązanie zgodne z polityką firmy tzn. wymiana urządzenia na sprawne refabrykowane. Klient nie akceptuje takiego rozwiązania, a producent uparcie stoi przy swoim. Czy ktoś miał kiedykolwiek taką sytuację. W jaki sposób my jako sprzedawca możemy postąpić?
@AMGV Jeśli klient nie akceptuje takiego rozwiązania to zostanie z niesprawną drukarką.
Rękojmia dla firm była wyłączona tak?
Klient chyba zapomina, że jest FIRMĄ a nie konsumentem. Tak w ogóle to normalne, że czasami wymienia się sprzęt na inną sztukę, ale sprawną. Byleby nie była zniszczona, może o to chodzi klientowi 🙂
Mam obecnie podobną sytuację, ale tu się pałuję raczej z serwisem, który notorycznie nie naprawia usterki klienta (usterka pojawia się po tygodniu używania drukarki). Serwis w końcu wymienił mi urządzenie na inne (właśnie refabrykowane) i... usterka wystąpiła po tygodniu. Jestem w totalnej kropce w sumie już myśląc, że klient uszkadza drukarkę.
A co sie non stop psuje?
Uwazasz ze zaklad fryzjerski nie moze uzywac drukarki w dzialalnosci np do drukkwania faktur?
az1rael No właśnie, w tym rzecz, zakład fryzjerski używa do drukowania faktur i dlatego ma uprawnienia jak konsument.
Art. 556 4. KC Zawarte w niniejszym dziale przepisy dotyczące konsumenta, z wyjątkiem art. 558 § 1 zdanie drugie, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.