Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Zamówienie złożone przez klienta nie zostało zrealizowane w terminie. Ma status wstrzymane i od razu dostaliśmy negatywny komentarz. Proszę o wyjaśnienie.
Dotyczy zamówienia e81d1890-7cd3-11f0-b8ad-3553a0e2cad5
@spatium_ weryfikuję problem z realizacją zamówienia i wrócę z informacją.
Dziekuje czekam na odpowiedz
@spatium_ wracam do Ciebie z informacją! Zamówienie miało opóźnienie, ze względu na niepełne dane adresowe podane przez klienta. Aktualnie przesyłka jest już przygotowana do nadania i jutro klient powinien mieć paczkę do odbioru. Natomiast możliwość usunięcia komentarza jeszcze weryfikuję i dam znać, gdy dostanę odpowiedź. 😊
Czekam na informacje w sprawie usunięcia. Ta negatywna opinia znacznie obniża jakość mojej sprzedaży. A kompletnie nie miałem na to wpływu gdyż kwestia dostawy jest w Państwa gestii.
Czy udało się coś ustalić w sprawie anulowania opinii?
@spatium_ wykluczyliśmy wystawioną ocenę ze statystyk.
A czy jest szansa na usunięcie komentarza? Jeśli nie to proszę aby ktoś na niego odpowiedział.
@spatium_ przykro mi, ale nie możemy usunąć komentarza. Możesz wysłać do kupującego prośbę o usunięcie komentarza.
@spatium_ wykluczyliśmy te zamówienie z jakości sprzedaży, jutro Twój wynik zostanie przeliczony 🙂