Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Wysłałem do magazynu 600 sztuk produktu. Przed wysłaniem wystawiłem ofertę z kodem EAN zeskanowanym z produktu (oryginalnie naklejonym przez producenta). W zeszłym tygodniu dostałem maila, że dla danego produktu zmienia się kod EAN i muszę zaakceptować zmiany bo inaczej moja oferta zostanie zakończona. Ponad to po aktualizacji danych dla tego produktu wychodzi, że jest to zupełnie inna pomada niż była wcześniej. Co powinienem zrobić w tej sytuacji? Logicznym wydaje się odłączenie oferty od tego produktu i przypięcie do prawidłowego, jednak dla kodu EAN, którym są oklejone moje towary nie ma już teraz żadnego produktu.
Zgłaszałem tą sprawę mailowo w zeszłym tygodniu ale brak odzewu.
Mogę to zrobić ale jest to popularny produkt tylko sprzedawany pod innym ean. Czy mimo to mam stworzyć nowy?
@spatium_ tak, powinieneś dodać nowy produkt zgodnie z opisem jaki podlinkowała Natalia.