anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One. Klienci wybierają punkty których nie istnieje

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Piszę tutaj, bo to już całkowite przegięcie. Rezygnuję z metody dostawy Allegro One! Po pierwsze ciągle występuje ten sam problem - klienci wybierają punkty, które są wyłączone i ja nie mogę nadać tam paczkę. Kilka razy zdarzało się, że klienci nie odbierają telefon, nie odpisują na maile, więc kilka paczek nie nadałam w terminie, statystyki lecą w dół! Dzisiaj mam sytuację, klientka mieszka w wiosce, wybrała punkt, którego nie ma. Ale co ciekawsze, w tej wiosce wcale nie ma punktu Allegro One. A nawet nie ma w sąsiedniej wiosce. Co na to Allegro:

1 - pracownik Allegro

2 - moje wpisy

1: (09:44) Dzień dobry. Tu *pracownik Allegro*. W czym mogę pomóc

2: (09:43) Dzień dobry! Proszę o podpowiedź jak mogę nadać paczkę dla kupującego *....*. Metoda dostawy to Kolporter. Ale nie da się nadać paczkę do wybranego punktu, żadnego punktu w tej miejscowości nie ma.

1: (09:45) Zachęcam więc do zamówienia kuriera ups po odbiór paczki koszt to 3,99

2: (09:45) nie czytacie mnie? Klient wybrał w zamówieniu punkt odbioru, którego nie istnieje. Żadnego punktu odbioru Allegro One nie istnieje w tej miejscowości.

1: (09:47) Proszę skontaktować się z klientem aby wybrał inną metodę dostawy.

2: (09:47) To chyba zrezygnuję z tej waszej dostawy!

koniec czatu

*********************************************

Jak widać, doradza Allegro nie chciał nawet parę minut swego czasu udzielić na zapoznanie się z problemem, nie sprawdził zamówienie, nic!

Jeśli Allegro nie pomaga w tej i podobnej sytuacji, to chyba dziękuję za taką opcję dostawy. Teraz ja mam dzwonić do klienta i tłumaczyć mu, że nie mogę nadać jego zamówienie za 13,30 zł z dostawą 0 zl, niech zapłaci 8,99 za kuriera PP. Na pewno dostanę negatywa i będę bardzo za to wdzięczna Allegro, które mi później powie, że to subiektywna ocena klienta!

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

czat Allegro One.png

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gasmin_pl, bardzo mi przykro, że spotkały Cię takie trudności. Faktycznie odnotowaliśmy problemy z wyłączaniem niektórych punktów odbioru, co wynikało z ich przeciążenia. W takiej sytuacji rekomendujemy skontaktowanie się z kupującym oraz wspólny dobór innego, pobliskiego punktu odbioru Allegro One. Ich rozmieszczenie można znaleźć na naszej mapce. Jeśli z powodu wyłączenia punktu będziesz zmuszona nadać przesyłkę inną metodą i poniesiesz dodatkowe koszty, możesz złożyć reklamację.

To samo dotyczy braku możliwości nadania przesyłki w terminie - jeśli masz przykład zamówień, które nie zostały dostarczone na czas przez wyłączenie punktów Allegro One, podaj, proszę ich numery. Zweryfikuję to.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Dziękuję Ci za odpowiedź, przecież można to wytłumaczyć, a nie odsyłać szukać rozwiązania samodzielnie. Na przykład to zamówienie wysłałam z bardzo wielkim opóźnieniem 907d2751-4254-11ec-93e9-1be5f541b4e5

Pisałam, dzwoniłam do klienta, brak kontaktu. Wysłałam już na własną decyzję do innego punktu. Z tego co widzę, klient paczkę odebrał, tylko nie wiem czy został zadowolony, bo to kawał drogi między wybranym punktem a tym do którego nadałam. Dzisiaj nadałam paczkę z innego konta do punktu w odległości 20 km od wybranego przez klienta. To nie dobrze....

Gdybym wiedziała, że mogę na przykład inną metodą nadać i złożyć reklamację, to bym tak zrobiła. Ale wasz pracownik nie chciał mnie o tym poinformować.

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gasmin_pl, dziękuję Ci za wskazanie przykładu - to zamówienie wykluczyliśmy z jakości sprzedaży. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Cała masa jest tu wpisów, informacji na temat trudności, allegro pisze że próbują coś z tym zrobić, ale cały czas coś z tym robią i robią a problem nie jest rozwiązany.

oznacz moderatorów

Piotros1983
#9 Pomysłodawca#

Witam tak jak pisałem wcześniej allegro nie pomaga i nie pomoże i nie rozwiązuje żadnego problemu ani tu ani poprzez rozmowę telefoniczną za każdym razem jest odbijanie piłeczki a na końcu pusty tekst bardzo nam przykro przykro to jest sprzedającemu jak dostaje negarywa z winy allegro tylko szanowne allegro nie przewidziało tego że jak wszyscy bądź większość sprzedających będzie miało niskie oceny to kupujący nie będą kupować grono tych zaufanych się zmniejsza i zyski ze sprzedaży też drogie allegro.... 

oznacz moderatorów