anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro One zagubiona przesyłka - allegro naciskało na dyskusję

Alpenpark_pl
#8 Zapaleniec#

Klient zamówił u mnie towar 05.12, lecz Allegro One kurier UPS zgubił przesyłkę dla klienta - oczywiście trwa "procedura poszukiwawcza" (czyt. dajmy sobie czas), która ma trwać około 10 dni roboczych. 

Klient nie krył frustracji, ale poinformowałem go o procedurze i się uspokoił. Mija dziesiąty dzień od zgłoszenia sprawy, więc klient napisał do Allegro z prośbą o informacje w postępach.. i teraz creme de la creme:

napisał do niego konsultant z ALLEGRO, że klient ma mi założyć dyskusję, żeby ode mnie ściągnąć zwrot co zdziwiło klienta kwitując "obecnie to wygląda trochę na jakąś paranoję" z czym trudno się nie zgodzić.

Rozumiem, że jesteście pośrednikiem w transakcji, ale żeby nie grać ze sprzedawcami do jednej bramki i robić nam pod górę sugerując zakładanie dyskusji kiedy my mamy czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji? Nie macie środków na zwrot klientowi?

Nie można było skontaktować się mailowo? 

Nieładnie.

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

LEW433
#21 Demiurg#

A co jest nieładnie ze strony kupującego Ty jako sprzedający firma odpowiadasz za przesyłkę do chwili odebrania i masz w terminie ją dostarczyć kupującemu, czekał 10dni z własnej woli a co ma teraz czekać w ...nieskończoność? Ty składasz reklamację do przewoźnika a kupującemu należy się towar albo zwrot środków, zgodnie z prawem.

oznacz moderatorów

Alpenpark_pl
#8 Zapaleniec#

A w którym miejscu jest napisane, że klient zachował się nieładnie?🙄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Frustracja!!!🤔

oznacz moderatorów

Alpenpark_pl
#8 Zapaleniec#

Nie no klient jest w porządku - rozmawiałem z nim telefoniczne i kasę ma już na koncie, bo najważniejsze jest zgasić pożar, ale irytujące jest zachowanie doradcy, który pisał klientowi, że musi założyć mi dyskusję, aby odzyskał należności. 

 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Alpenpark_pl Rozumiem Twoje zdenerwowanie związane z założoną dyskusją. Doradca prawdopodobnie chciał pomóc kupującemu zakończyć tę sprawę, dlatego zaproponował dyskusję. Doprecyzuj proszę, jak mogę Ci pomóc. Z tego co widzę poinformowałeś klienta w dyskusji o zwrocie środków. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów