Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Taka sytuacja:
wysłano normalnie paczkę Allegro paczkomaty Inpost. Klient zgłosił zwrot części i odesłał darmowym zwrotem. Wysłaliśmy kolejną paczkę powiązaną poprawnie z tym zamówieniem. Klient chciałby teraz znowu odesłać darmowym zwrotem i zgodnie z tym
" Dla jednego zamówienia możesz wygenerować tylko jeden kod zwrotu (za wyjątkiem zamówień, które przyszły do Ciebie w więcej niż jednej przesyłce)."
Zamówienie przyszło w dwóch przesyłkach a odbioru drugiej przesyłki nie minęło 14 dni a 13 dni i nie da się zrobić darmwej etykiety zwrotnej choć jeszcze niedawno na pewno tak to działało, coś się zmieniło?
@the-foe To nie jest trudne, jak zakup ze Smartem to zwrot darmowy, brak możliwości albo etykiet, prosisz o pomoc tu i masz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
a czemu wysylaliscie ponownie? on zglosil reklamacje?
jesli 1 zamówienie deklarowaliscie w ofercie jako 1 przesyłkę to macie jeden kod zwrotu.
Wykorzystany? a klient zwraca coś innego dosłanego pozniej? ja bym mu opłaciła etykiete i wysłała niech zwraca. Czemu allegro mialoby poniesc koszt czegos co nie powinno byc dosylane? Tym bardziej jeśli to reklamacja a nie typowy zwrot bo mi nie pasuje
jakie to ma znaczenie, Allegro jasno to napisało i zawsze tak działało jak tu jest napisane. Dlatego pytam, czy coś się zmieniło?
nie rozumiesz
tak było zawsze: 1 do 1
jesli ktos cos kupił i w ofercie miales 1 przesyłke do 1 towaru, to jeśli dosyłales cos druga przesyłką, nieuwzględnoną w ofercie, to ta już nie była darmowa. Była??
Jest jasno napisane, ze jest tyle zwrotów ile paczek DOSZŁO do Klienta. Po co komplikujesz, to co jest napisane jak wół? Możliwe, bo już były takie przypadki, że Allegro zmieniło zasady, ale zapomniało przeedytować poradniki, dlatego pytam, czy się coś zmieniło, bo jeszcze całkiem niedawno tak to działało jak oczekiwałem, ze i teraz zadziała.
No to ok
to dziewczyny ci wygenerują tą etykietę pewnie
Już napisałem, zobaczymy, co odpowiedzą. Jedyne, co mi przychodzi za możliwość, ze kolejną etykietę zwrotną da się zrobić tylko w czasie 14 dni od obioru tej pierwszej przesyłki. Ale nigdzie nie mogę znaleźć ścisłych zasad.
Dadzą etykietę, spokojnie.