Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry , mam mały dylemat co powinnam zrobić aby wszystko przebiegło zgodnie z zasadami Allegro.
Klientka w kwietniu zamówiła produkty. Po miesiącu zdecydowała że część z nich odda.
Dziś na czacie otrzymałam wiadomość że pieniądze ze zwróconego towaru mam zwrócić jej na konto podała numer konta dane do przelewu.
Paczkę wysłała na własny koszt , zwrot nie jest zgłoszony ( upłynął już czas na zgłoszenie zwrotu).
Paczka dziś do nas wróciła.
Ponieważ ja nie mam takiego wglądu w płatności nie wiedziałam że klientka płaciła z Allegro Pay - czyli tą opóźnioną formą transakcji.
Sama się wygadała właściwie. Wysłała mi screena że ona już to opłaciła to Allegro Pay bo do dnia wczorajszego miała termin i dlatego prosi o zwrot na jej osobiste konto.
Co w takiej sytuacji zrobić?
Zależy mi aby odzyskać zwrot prowizji , bo niby dlaczego mamy być stratni bo klientce teraz zamówiony towar się odwidział.
Więc jeśli zwrócę jej na jej konto - zwrotu prowizji nie będzie.
Co w takiej sytuacji zrobić?
@ekorex_pl niema różnicy jak oddasz, jak będzie nadpłata na allegro Pay to jej oddadzą 🙂 jak oddasz na konto to w razie odmowy zwrotu prowizji odwołasz się i podeślesz potwierdzenie zwrot kasy na konto 🙂 Oddaj na konto skoro tak prosi bo możesz dostać negatywa 😞
Wg zasad powinna zgłosić zwrot przez Allegro a ty powinieneś oddać przez AF i wówczas środki wracają do Allegro Pay, coś kupujący kręci.
Czy mogę prosić o pomoc jakiegoś moderatora , administratora Allegro ?
@ekorex_pl, możesz zwrócić kupującej środki bezpośrednio na konto. Gdy zawnioskujesz o zwrot prowizji, automatycznie możemy go odrzucić - wtedy napisz do nas przez ten formularz i dołącz, proszę, potwierdzenie zwrotu środków. 🙂
ok , dziękuje za pomoc 🙂