Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na wstępie proszę pracownika allegro o niezwłoczne zablokowanie użytkownika [edycja]
Jest to nowe konto, które zamawia przesyłki na pobraniem na cudze adresy - właśnie przyszła do mnie taka paczka, której nie odebrałem.
Sytuacja taka zdarzyła mi się pierwszy raz jako odbiorcy, natomiast jako sprzedający jestem ofiarą takich żartów dość często, zwłaszcza pod koniec grudnia i stycznia miałem trochę takich przypadków.
Może to czas, żeby allegro wróciło do jakiejkolwiek weryfikacji użytkowników, żeby takie boty czy bezmózgie dzieci nie mogły się tak bawić kosztem sprzedawców?
@TrafficMarketing Zapomnij, Allegro nie zrobi nic żeby ograniczyć "kupującym" bezmyślne klikanie. W końcu to nie oni się z tym potem bujają, ale sprzedawcy
W takim razie nic tylko czekać, aż ktoś zacznie tak masowo zamawiać w ich oficjalnym sklepie 🙂 Może wtedy pochylą się nad problemem.
@TrafficMarketing dziękuję za Twoje zgłoszenie! Zablokowaliśmy to konto (jeszcze dwie przesyłki są w drodze do Ciebie), ale ta osoba już więcej takiego numeru nie wywinie.
DW @SpeedyGonzalezz kupujących również obowiązuje regulamin Allegro.
Czy allegro ma zamiar w jakiś sposób ukrócić taki proceder? Czy może wam to na rękę??
@TrafficMarketing w jaki sposób miałoby to być nam na rękę? Zablokowaliśmy zgłoszone przez Ciebie konto.
Odpowiadając pytaniem na pytanie(tak jak Pani moderator): A co robicie, żeby temu przeciwdziałać?
@TrafficMarketing nie mogę ujawnić wewnętrznych procedur bezpieczeństwa, ale zapewniam, że stosujemy zabezpieczenia, które uniemożliwiają działania botów oraz nieautoryzowanych osób.
Jakie są efekty tych "zabezpieczeń" wszyscy widzą...
Mam kolejne dwa zamówienia do anulowania i konto do zablokowania. Bot(lub po prostu **piiip**a) użył do zamówienia nawet mojego imienia i nazwiska. Wasze procedury działają, nie ma co...
Client:[edycja]
@TrafficMarketing to nie jest bot. Dziękuję za zgłoszenie, przekazałam tę informację do odpowiedniego działu z prośbą o działanie.
Nikt rozgarnięty nie użył by moich danych do złożenia zamówienia u mnie....
@la_nika "ale ta osoba już więcej takiego numeru nie wywinie" 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
@TrafficMarketing "Nikt rozgarnięty nie użył by moich danych do złożenia zamówienia u mnie...." - konkurencja licząc, że system zaliczy to jako zakup u siebie?
Teraz doczytałem i jeśli ta osoba wie jak poradzić sobie z mitycznymi zabezpieczeniami allegro to wie, że jej zakup nie zostanie powiązany z Twoim kontem, prawdopodobnie tej osobie skończyły się pomysły na nowe dane więc pożyczyła sobie ... Twoich.
W drodze do mnie są kolejne przesyłki, których nie zamawiałem. Czy możecie skontaktować się ze sprzedającymi, aby ich nie nadawali?
@TrafficMarketing poprosiłam o kontakt ze sprzedającymi w tej sprawie.
Jego zamówienia dalej widnieją u mnie w sales center jako wymagające numeru przesyłki, czyli rozumiem że chcecie, żebym je realizował? 😄
Dostaję też kolejne powiadomienia w apce DPD i Inpost o przesyłkach pobraniowych na mój adres...
@TrafficMarketing chodzi o to zamówienie: 2e52fec0-e520-11ef-ba04-0b8b5452e7e2?
To jedyne zamówienie u Ciebie od tej osoby.
No faktycznie, drugie zamówienie jest z innego konta(również założonego na moje dane)
@TrafficMarketing zgłosiłam również to konto i zamówienie.
Sprawa najprawdopodobniej trafi na policję - tylko że zgłoszony będę ja, bo chęć zawiadomienia policji o tej sytuacji wyraziła już jedna z osób, na której adres zostały złożone zamówione z kont zarejestrowanych na moje dane.
Nie wspomnę o tym, że kurierzy co chwile przychodzą z paczkami za pobraniem, które muszę odmawiać. Wolę nie wiedzieć, co sobie o mojej firmie później pomyślą.
Do tego jeszcze ci wszyscy sprzedawcy, którzy za te przesyłki zapłacili.
Czy allegro podjęło jakieś kroki prawne? Jest prowadzone jakieś dochodzenie na Policji w tej sprawie ? Czy tylko blokujecie te konta?