Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Każdy klient może napisac że dostał wadliwy produkt i żądać zwrotu pieniędzy a allegro każdemu zwraca.. cyt.konsultanta "Nie mamy możliwości sprawdzenia czy kupujący kłamie i musimy zwrócić"... klient zepsuł drogi produkt odesłał mi używany,brudny i zniszczony i dostał zwrot od allegro protect.. drugi klient po roku napisał że coś mu przestało działać, na co otrzymał od nas wymieniony produkt na nowy i zgłosił się do allegro protect... MOŻE UTSALCIE JAKIEŚ ZASADY A NIE KAŻDY MOŻE NAPISAC I SIĘ WZBOGACIĆ wystarczy pogłówkować.. pominę już fakt,że zwroty 14 dni na zgloszenie i 14 dni na odeslanie czyli miesiąc to kpina, ludzie uzywaja rzeczy i odsylaja BO MOGĄ, rozumiem ze na odleglosc nie ma mozliwosci sprawdzenia ale po odbiorze powinien byc jakis sensowny czas na zwrot typu 3 dni a nie miesiąc...albo reklamacja kilka lat...
@petinek_pl 14+14 i 2 lata to nie są wymysły allegro , z petycją zwróć się racazej na u. Wiejską .
Nie czytasz prawa konsumenckiego, prawo zwrotu rękojmia itd to nie wymysł Allegro, Allegro Protect- tak działa niezrozumiale.