Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Sprzedaję na Allegro od dłuższego czasu, wszystko działało dobrze. Od grudnia ubiegłego roku, z niezrozumiałego dla mnie powodu, od ponad miesiąca nie mogę dostać moich pieniędzy.
W zakładce "środki i historia operacji" widoczne są dostępne środki (ponad dziesięć tysięcy złotych PRZELEWY24 i jeszcze więcej w PayU), ale przycisk "Wypłać dostępne środki" jest nieaktywny (w kolorze szarym). W zakładce "Ustawienia wyplat” oba systemy płatności mają zielony napis "aktywne”, jednak jest napisane, że "środki 0 zl”.
Już dwukrotnie zgłosił się do systemu pomocy, zgłoszenie nr "19799809" i zgłoszenie nr "20425350”. Telefonicznie pracownicy pomocy za każdym razem odpowiadają, że dowiedzą się, dlaczego płatności są zablokowane i napiszą do mnie. I tyle. Dalej nic się nie dzieje, z wyjątkiem bezużytecznych wiadomości e-mail, w których piszą do mnie, że “Pana sprawa wciąż jest konsultowana”
Co więcej, teraz dostałem od Allegro kolejną fakturę i w zakładce "Moja sprzedaż" wisi napis:
“Drogi użytkowniku, dokonaj opłaty 851,52 zł aby uniknąć blokady sprzedaży.”
Wygląda na to, że Allegro po prostu mnie wyśmiewa. Allegro nie oddaje moich pieniędzy, za sprzedany towar, a teraz żąda za to zapłaty.
Kontakt z Allegro przez Centrum Pomocy - nie pomaga. Pracownicy pracujący w Centrum pomocy mówią, że nic nie mogą zrobić. Telefon do kogoś z działu finansowego, który może pomóc, Centrum pomocy mi nie dają. Mam nadzieję, że jest tu ktoś, kto może pomóc w mojej sprawie lub skontaktować się z Działem Finansowym.
Bo inaczej już Nie wiem co mam dalej robić. Albo jechać z Białegostoku do Poznania, żeby porozmawiać z kimś w biurze, albo trzeba iść do sądu.
@Techstar_Studio Teraz, gdy napisałeś o tym publicznie, sprawa powinna ruszyć i zaraz będziesz miał wypłaty odblokowane. Odsetek możesz zażądać.
A co za odpowiedzi że 1,5 m-ca piszą, "konsultowana" a pieniążki leżą które prawnie sprzedawcy się należą.😕
@Techstar_Studio dziekuję za Twoją wiadomość i przykro mi, że tyle to trwa. Twoja sprawa jest cały czas konsultowana z operatorem, postaram się przyspieszyć ten proces. Wrócę do Ciebie, gdy dowiem się czegoś więcej.
Minął już ponad miesiąc, odkąd usłyszałem "sprawa jest konsultowana" po raz pierwszy. Jak pani uważa, czy to samo mogę odpowiedzieć urzędowi skarbowemu, kiedy trzeba będzie zapłacić CIT od tej sprzedaży?
Może już czas przejść od konsultacji do prawdziwych działań? Przez miesiąc można było po prostu ręcznie wykonać zwykły przelew bankowy. Rozumiem, że Allegro to bardzo duża firma, ale moja firma wcale nie jest taka i nie stać mnie tylko na siedzenie i czekanie. Muszę płacić rachunki, płacić podatki, wynagrodzenie dla pracowników i tak dalej.
Pisz na czacie Allegro - wg mnie to najszybsza pomoc. A nie masz może info, żeby przesłać skan dowodu osobistego do operatora płatności?
Już wysyłałem. Wcześniej wszystko działało.
@Techstar_Studio Jeśli Allegro nie daje rady, spróbuj z drugiej strony skontaktować się z operatorem na support@przelewy24.pl - z maila, który masz zarejestrowany w Allegro, podając swój NIP. Powinni odpowiedzieć szybko, w czym problem.
Ewentualnie dobijaj się również przez telefon: 61 642 93 43, ale możliwe, że od ręki przez słuchawkę nie będą chcieli/mogli rozwiązać sprawy.
@Techstar_Studio przepraszam, bo trwało to jednak kilka dni, ale udało się. Możesz wypłacić środki na konto bankowe. Wysłaliśmy do Ciebie dodatkowo wiadomość e-mail w sprawie nr. 19799809.
Dziękuję bardzo. Wszystko działa, wypłaty są odblokowane.