anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Przesyłka Polecona

YIVO
#11 Animator#

Witam, też macie takie problemy z pocztą polską od jakiegoś czasu? Przesyłki docierają do klientów czasami do 2 tygodni, poza tym klienci nie otrzymują ich do rąk własnych tylko wszystko trafia do skrzynek bez żadnych informacji dla klienta, mam mnóstwo dodatkowej pracy przez to, co tydzień kilku klientów pisze z pretensjami bo przesyłka jeszcze do nich nie dotarła, jak sobie z tym radzicie? Składanie reklamacji przez formularz poczty polskiej to totalna porażka.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg#

YIVO twórz takie paczki ,aby listonosz nie miał możliwości umiesczenia w skrzynce . Albo doręczy , albo będzie awizo .

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Robienie paczek rozmiarowo większych by utrudnić ich włożenie do skrzynki nie jest dobrym rozwiązaniem zwłaszcza jak ktoś ma na swoją pocztę kilka lub więcej kilometrów. Klient otrzymuje numer nadania i sam może sprawdzać kiedy będzie mu się wyświetlało opcja "dostarczona" ,zagląda do skrzynki i po kłopocie .Odnośnie takiego wydłużonego czasu dostawy około 2 tygodnie to też jest raczej rzadkość ,przynajmniej u mnie.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

mwmonety tak , ale odbiorca nie jest o tym informowany , a najłatwiej zgłosić sprzedającemu , gorzej jak zrobi to za pomocą dyskusji lub oceny .

oznacz moderatorów

YIVO
#11 Animator#

Gdy generujesz etykietę (nie wiem jakiego programu używasz) wybierasz Kategorię przesyłki Ekonomiczną czy Priorytetową? Np. z poziomu Baselinker przy tworzeniu etykiety mam taką opcję do wyboru, nie wiem jednak czy wybór kategorii jako Priorytetowa nie będzie wiązać się z dodatkową opłatą, nigdzie nie potrafię znaleźć odpowiedzy czy przesyłka Allegro Polecona to priorytet czy ekonomiczny... nawet w umowie z pocztą nie potrafię się tego doszukać.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Tak, bo poczta opiera się na przepisach pandemicznych, zgodnie z którymi nie musi mieć potwierdzenia klienta na dokumencie przy przesyłkach poleconych. Mogą więc wyrzucić paczkę do śmietnika i napisać, że dostarczyli. Gorzej będzie, gdy ktoś odda sprawę do sądu, wtedy już będą musieli udowodnić, że dostarczyli adresatowi.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@xyz96 ma racje, Pisałem reklamacje na zagubioną przesyłke i dostałem odpowiedz że reklamacja odrzucona a w związku z pandemią poczta nie musi mieć podpisu na listach poleconych a tak jest traktowana przesyłka polecona allegro. Moja przesyłka w systemie miała status "doręczony" a klient jej nie dostał.

Póki co jest to nie do przeskoczenia. Chyba że pojawi sie jakiś wyrok sądu lub wytyczne jakiegoś ważniejszego organu.

oznacz moderatorów