Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Szanowni Państwo czy jest sposób, aby allegro zaczęło szanować sprzedawców i ich ciężką pracę? Tracę wiarę kolejny raz. Czuję się oszukiwana i moi klienci także.
W ustawieniach mam KUP DO 14:00 (paczkomaty), KUP DO12:00 - wysyłka dzisiaj (Poczta Polska). Pisze właśnie do mnie klient, który dokonał zakupu wczoraj o godzinie 14:58, gdyż allegro wyświetla bez mojej zgody i nie respektując moich ustawień informację o dostawie kolejnego dnia. Treśc wiadomości:
„Witam, otrzymałem tę informację:
Przesyłka opóźniona
Przesyłka powinna być u Ciebie śr. 5 sty. - pt. 7 sty., jednak nie mamy numeru listu przewozowego. Zgłoś problem sprzedającemu.
Czy są jakieś problemy?"
Brak mi słów- to jest oszukiwanie klientów i narażanie sprzedawców na negatywy! Od 2 miesięcy wyświetlają mi inne godziny wysyłki niż mam w ustawieniach. Składam reklamację- płacę prowizję, zostawiam im kasę za Allegro Ads, które i tak działa jak chce, a oni nie respektują moich ustawień i w moim imieniu wysyłają maile do klientów o OPÓŹNIENIU WYSYŁKI. Proszę mi już nie pisać o algorytmach- to jest żenujące. Żądam poprawnego wyświetlania moich ustawień oraz zmiany informacji z dostawa jutro na wysyłka dzisiaj. Myślę, że zbiorowy pozew może ruszy ten "kulejący system". Nie można siedzieć cicho, kiedy ktoś bierze kasę a fałszuje wyświetlane dane!
Pozdrawiam i życzę zmian na lepsze w Nowym Roku,
Anna
@od_stop_do_glow Podaj mi proszę numer tego zamówienia, sprawdzę dokładnie tę konkretną sytuację, ale we wszystkich ofertach przewidywany czas dostawy obliczamy na podstawie Twoich wcześniejszych wysyłek. Jeśli wysyłasz swoje paczki w 24 godziny, to takie czasy dostawy widzi Kupujący w Twoich ofertach.
Dzień dobry, tak, staje na uszach, żeby wysłać klientowi, który widzi wyświetlane przez allegro informacje, aby nie dostać negatywa i nie mieć obniżonej skuteczności wysyłki i dlatego chyba nigdy sie z tego nie wyplączę- przynajmniej dopóki allegro będzie bazowało tylko na algorytmach. To nie tak powinno wyglądać- z całym szacunkiem, ale w takim razie ustawienia sprzedających nie mają dla allegro żadnego znaczenia- liczą sie tylko te algorytmy.
Szanowna Pani Olu, proszę o informację jak zakończyć to błędne koło? Mam ustawiona Poczte Polską do 12:00, paczkomaty do 14:00. Wy wyświetlacie zazwyczaj aż do 15:00 dostawa jutro. Czyli nie wysyłać nawet 10 zamówień po 14:00? Być może wtedy punktacja tak spadnie, że znowu dostanę ostrzeżenie o niskim poziomie jakości i strącę SUPER SPRZEDAWCĘ, a miałam tylko 4 paczki nie nadane w " waszym wyimaginowanym terminie":( Do tego wasze maile o opóźnieniach wyślecie do tych 10 osób itd....
Czy grupowe zgłoszenie nieprawidłowości sprawiłoby, że "góra" by się zainteresowała tym wadliwym systemem?
MAŁA PODPOWIEDŹ DLA WASZYCH PROGRAMISTÓW: w wyliczaniu czasu wysyłek proszę brać pod uwagę dane dotyczące granicznych godzin wysyłek, które użytkownik wprowadza w swoich ustawieniach. To tylko jedna z dodatkowych zmiennych dla algorytmu. Jestem pewna, że skoro radzicie sobie z modyfikacją w algorytmie przed świętami, która wydłuża czas wysyłki o jeden dzień, to z tym powinni sobie programiści poradzić. Proszę pomóc setkom sprzedawców i zgłosić tą banalną podpowiedź programistom i "górze".
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo sił...:)
@od_stop_do_glow tak , miałem ten sam problem , rozwiązaniem doraźnym jest usunięcie Poczty Polskiej z wysyłki tego samego dnia .Taką odpowiedź otrzymałem od moderatora na moją interwencję bo na razie nic nie mogą z tym zrobić .KICHA JAK CH>>>>>>
Drugą opcją jest grupowa zmiana czasu wysyłki na 2 dni po zakończeniu cyklu dziennego .