Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak w temacie, pytam bo któraś z kolei klientka budzi się w chwili powrotu nieodebranej paczki. Nie zdążyła się zainteresować przez dwa tygodnie co ze swoim zakupem i twierdzi, iż nie otrzymała żadnego powiadomienia.
Jak dla mnie problem, zwłaszcza że to nie Paczkomat i obciążają kosztami zwrotu 12,99 zł.
Odpuściłem se tego UPS punkt, pozostawiając tylko UPS kurier by Smarta zachować, ale jak tak dalej pójdzie to zaoferuje bezpłatne paczkomaty i kuriera InPost wliczając koszty przesyłki do produktu, tak co by klient miał za darmo.
U was też takie problemy z UPS?
@Halfrunt u mnie też były problemu i zerwałem z nimi umowę na poczet kuriera InPost od dwóch lat żadnych problemów 🙂 a żeby mieć smarka mam dodatkowo pocztę i tak mało kto ją wybiera, na dziś to 90 % paczkomaty InPosta nie mylić z One BOX bo te obsługuje UPS i też klienci się żalą 😉
No właśnie mam fatalną pocztę, za każdym razem muszę stać w kolejkach do nadania, a DPD wolę nie wybierać - pozostawiłem tylko kurier UPS, bo ci co mają smarta to go wybierają.
@Halfrunt podpisz se umowę z pocztą to nie będziesz stał w kolejce 🙂
@kostas11 Mam nawet dwie umowy, a i tak stoję - jak robię awanturę na całą pocztę to na tydzień jest spokój i obrażalskim tonem, gdzieś miedzy jednym klientem, a drugim - łaskawie odbierają paczki, a potem zaś się zaczyna - jeśli Poczta Polska nie jest przygotowana do obsługi firm, niech się za nie nie bierze, żadnej innej firmie nie życzę upadku, jak Poczcie Polskiej.
Nie potrafię pojąć, że idąc do paczkomatu nadaję jednym kliknięciem, idąc do punktu UPS robią jeden skan, a Warszawa 104 musi zważyć, zmierzyć skorygować, paczkę na litość boską z 1kg na 958 gram - przecież to jakiś obłęd. Mimo że w umowie mam do 25 kg w tej samej cenie !
@Halfrunt to dziwnie bo u mnie na poczcie jest okienko biznesowe, zanoszę paczki, skan jednej przeliczy ile jest i po sprawie nadane 🙂