anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro wybiera do kogo chce się im zadzwonić i kiedy pomimo umówienia konkretnej godziny kontaktu

Sagitarius_1972
#9 Pomysłodawca#

Zgłaszałam wczoraj 5 sytuacji, kiedy allegro w ramach programu Współpraca w Ochronie Praw zakończyło mi aukcje z gadżetami marki Satisfyer.

Oczywiście w dniu dzisiejszym, po moim alarmie i skargach okazało się, że działania allegro były bezpodstawne i wynikały ( niby ) z błędu programu.

Zamówiłam na dzisiaj na godzinę 12 rozmowę w tej sprawie. Otrzymałam potwierdzenie jej zamówienia a allegro jak nie dzwoni, tak nie dzwoni !

W wiadomościach e-mail pocieszają mnie, że przecież nic się nie stało, bo nie otrzymałam za te usunięte aukcje punktów ujemnych.

Ja nie uważam to za temat zamknięty !
 
Przecież jestem nikim, tylko sprzedawcą i nie warto poinformować mnie, że pracownicy allegro nie mają ochoty wysłuchać mnie, a tym bardziej poinformować, co kiedyś było w dobrym zwyczaju, że rozmowa się opóźni.
 
Jeżeli uważacie, że nic się nie stało, bo nie zostały mi naliczone punkty ujemne i mogę ponownie uruchomić aukcje to ktoś po stronie allegro nie rozumie, co to jest działanie na szkodę innej firmy ! I jakie konsekwencje mogą temu towarzyszyć.
 
Beztroska, z jaką podchodzicie do tak istotnej kwestii negowania prawdziwości pochodzenia towaru w ramach prowadzonego programu woła o pomstę do nieba. To są żarty z programu i co gorsza żarty ze sprzedawców !
 
Pani Kinga, która wczoraj próbowała zbyć mnie swoją wiadomością : ,,Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość. 

W treści oferty znajdowały się nawiązania do innych marek/znaków towarowych, które nie są konieczne do opisania przeznaczenia oferowanego towaru.

Tymczasem życzę miłego wieczoru!  


Pozdrawiam
// Kinga ........."
 
niech liczy się ze zgłoszeniem na jej pracę skargi !
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

serwis-texas
#21 Demiurg#

@Sagitarius_1972 

Zdradzisz mi proszę, jak się składa taką skargę na pracownika?

oznacz moderatorów

Sagitarius_1972
#9 Pomysłodawca#

Masz kilka możliwości - podczas zamówionej rozmowy telefonicznej, podczas rozmowy na czacie z pracownikiem allegro, lub podczas wymiany korespondencji e-mail.

Musisz tylko dopilnować ( !! ), by otrzymać na poczcie e-mail potwierdzenie złożenia takiej skargi.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Sagitarius_1972 otrzymałam informację, że faktycznie nie udało nam się wczoraj do Ciebie zadzwonić, mimo umówionej rozmowy. Przepraszamy za to! Niedługo skontaktujemy się z Tobą telefonicznie. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów