anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro wysłało do klienta informację o opóźnieniu przesyłki mimo że termin nadania jeszcze nie miną

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

Prośba do Moderatorów o udzielenie odpowiedzi.

zamówienie: 

0acd9270-12e5-11ef-aa73-2384814d8a8e
 
Godzina złożenia zamówienia 20.13 dziś. Paczki UPS nadajemy po 21szej. Mamy 100% wysyłki w terminie.
Mimo to klient otrzymuje wiadomość od allegro że przesyłka jest opóźniona i sugeruje że problem leży po naszej stronie.
Skąd ten paszkwil i dlaczego my nie widzimy tej wiadomości w czacie z klientem?
 
oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@biuropablojdg To zamówienie nie jest oznaczone w naszym systemie jako opóźnione. Czy klient przesłał Ci zrzut ekranu z widokiem komunikatu o opóźnieniu?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

dzięki za reakcję. tak mam zrzut z ekranu.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@biuropablojdg Możesz go tutaj wkleić?

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

biuropablojdg_1-1715846927360.jpeg

 

oznacz moderatorów

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

nie rozumiem dlaczego Allegro wysyła informację sugerującą, że jest problem z dostarczeniem przesyłki skoro go nie ma bo miałem wczoraj krzyk do słuchawki że koty ze schroniska nie dostaną przeze mnie prezentów i grożenie negatywem

oznacz moderatorów

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

tymczasem paczka już jest w miejscu docelowym i czeka na odbiór 🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@biuropablojdg Jako opóźniona jest oznaczona przesyłka z zamówienia nr  6b9f7ef0-0bac-11ef-a514-c1e7b917971f. To zakup u Ciebie z początku maja tego samego klienta. Widzę, że zamówienie zostało ostatecznie anulowane. 

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

tym bardziej nie rozumiem dlaczego wspomniane zamówienie jest opóźnione gdyż było ono anulowane 10 minut po tym jak Klient dokonał zakupu i nawet nie zdąrzyliśmy wygenerować na nie etykiety. Wczoraj przy składaniu kolejnego zamówienia poinformował że jeszcze nie dostał zwrotu środków z Allegro mimo że my zwróciliśmy środki od razu, czy mogę również prosić o sprawdzenie tego tematu?

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@biuropablojdg Zwrot został poprawnie zlecony i środki powinny wrócić na rachunek karty, którą zamówienie było opłacone. Jeśli klientka nie widzi wpływów na to konto, prosimy o bezpośredni kontakt z nami.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

może zakupy pomylił

oznacz moderatorów

biuropablojdg
#10 Popularyzator#

nie wydaje mi się.

oznacz moderatorów