Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Prośba do Moderatorów o udzielenie odpowiedzi.
zamówienie:
@biuropablojdg To zamówienie nie jest oznaczone w naszym systemie jako opóźnione. Czy klient przesłał Ci zrzut ekranu z widokiem komunikatu o opóźnieniu?
dzięki za reakcję. tak mam zrzut z ekranu.
@biuropablojdg Możesz go tutaj wkleić?
nie rozumiem dlaczego Allegro wysyła informację sugerującą, że jest problem z dostarczeniem przesyłki skoro go nie ma bo miałem wczoraj krzyk do słuchawki że koty ze schroniska nie dostaną przeze mnie prezentów i grożenie negatywem
tymczasem paczka już jest w miejscu docelowym i czeka na odbiór 🙂
@biuropablojdg Jako opóźniona jest oznaczona przesyłka z zamówienia nr 6b9f7ef0-0bac-11ef-a514-c1e7b917971f. To zakup u Ciebie z początku maja tego samego klienta. Widzę, że zamówienie zostało ostatecznie anulowane.
tym bardziej nie rozumiem dlaczego wspomniane zamówienie jest opóźnione gdyż było ono anulowane 10 minut po tym jak Klient dokonał zakupu i nawet nie zdąrzyliśmy wygenerować na nie etykiety. Wczoraj przy składaniu kolejnego zamówienia poinformował że jeszcze nie dostał zwrotu środków z Allegro mimo że my zwróciliśmy środki od razu, czy mogę również prosić o sprawdzenie tego tematu?
@biuropablojdg Zwrot został poprawnie zlecony i środki powinny wrócić na rachunek karty, którą zamówienie było opłacone. Jeśli klientka nie widzi wpływów na to konto, prosimy o bezpośredni kontakt z nami.
może zakupy pomylił
nie wydaje mi się.