Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wiadomość która wysłałem do allegro
Witam, proszę o odpowiedz w sprawie zablokowanego konta ponieważ wciąż jest zablokowane.
nasze oferty usuwają się przez blokadę nie możemy ich wznawiać i po upływie 30 dni znikają z historii zakończonych, po czym dzieją się takie sytuację jak teraz, czyli przez usuniętą ofertę z allegro my musimy wznawiać wszystko i nie mamy pewności co do stanu na magazynie. Po czym dostajemy negatywy które są spowodowane waszym utrudnianiem.
Kolejne bezsensowne bronienie kupujących którzy wystawiają negatyw za nie działającą część wiedząc że może być zużyta kupując "część używaną" lub gdy część jest elektroniczna 100 % gwarancji nie da klientowi serwis sprzedając nową część.
Przez wasza blokadę już praktycznie połowa ofert tj. 4000 została usunięta. kto zapłaci za straty w obrocie. za ponowne wystawianie ofert, jak mamy mieć porządek w ofertach gdy wy blokujecie nam konto i usuwacie oferty i nie dajecie możliwości wznawiania a pobieracie kasę za obsługę konta.
Jak ma wyglądać płatność za waszą usługę obsługi konta gdy właśnie zabraliście tą możliwość a chcenie za to pieniądze.
Nasza ocena znacząco się poprawiła a dalej jest problem.
@PHU_Zebrowski Jakość sprzedaży na Twoim koncie wciąż wymaga poprawy. Otrzymałeś już wiadomość mailową w tej sprawie.
Tylko szkoda że , to działa w jedno stronę i Jakości ,,KUPCA" nie wymaga poprawy xD