Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ możecie napisać do pracowników Allegro, piszących w dyskusji 67855e85-613f-4d8d-bde2-e65352917656, by jeden drugiemu nie zaprzeczał? Kupująca poskarżyła się na brak przyjęcia przez nas zwrotu (wyłączony w ofercie, przyjęcie pod pewnymi warunkami). Reklamacja co do stanu otrzymanego produktu została przez nas odrzucona 4 lipca 2023 godz. 23:58. Później Kupująca korespondowała z obsługą Allegro i mamy takie coś:
Po pierwsze "reklamowany" dekoder jest w posiadaniu Kupującej. To ile w ramach jednego zakupu mamy jej urządzeń niezwłocznie wysłać? Tylko 2? A może 3 albo 4? Po drugie, reklamacja, do której Kupująca ma oczywiście prawo musi być przez nas uznana. Zgłaszaną niezgodność z umową odrzuciliśmy. Nie widzimy podstaw prawnych do wymiany urządzenia zgodnego z umową, a tym bardziej "niezwłocznego nadania dekodera", jak Kupująca już takowy posiada, zgodny z umową jak już wyjaśniliśmy 4 lipca.
Kupująca została przez nas poinformowana tylko i wyłącznie o prawie do reklamacji i możliwości wymiany urządzenia na nowe w razie wystąpienia niezgodności towaru z umową! Nie ze względu na widzimisię Kupującej, a już tym bardziej pracownika Allegro. W pierwszej wiadomości w dyskusji wyraźnie to zaznaczyliśmy: