Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy wy też macie problemy z klientami? Ustawione mam 2 dni na wysyłkę, następnie w ofercie klientom wyświetla się 1 dzień. Klienci oczywiście rezygnują, bo ja nie dotrzymałem terminu. Tracimy czas na wyjaśnienia, że allegro wprowadza klientów celowo w błąd. Reklamacje, prośby do allegro ale to nic nie daje. Wg nich oni podają czas uśredniony... tłumaczę im, że ja NIGDY nie wysyłałem w 1 dzień więc co oni uśredniają?
Trzeba będzie chyba w ogłoszeniu pisać, że UWAGA ALLEGRO WPROWADZA W BŁĄD Z CZASEM WYSYŁKI. U nas ten czas to xxx dni robocze. Inaczej sie nie da.
@Boocov czy w tej zakładce masz odznaczone opcję ''wyłącz dostawy szybsze niż moja deklaracja''.
Z tej opcji możesz skorzystać, jeśli wysyłasz przesyłki szybciej niż deklarujesz i nie chcesz, aby system uwzględniał to w predykcji dostawy. Gdy klikniesz w tę opcję, to w Twoich ofertach z deklarowanym czasem wysyłki, pokażemy przewidywany czas dostawy nie krótszy niż Twoja deklaracja wysyłki.
Wow! Genialne! I tak co 10 dni... Jeszcze żeby o tym pamiętać... Żenada.