Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący wybrał towary z różnymi niepokrywającymi się cennikami i miał się ze mną skontaktować o koszty wysyłki. Chciał wysyłkę za pobraniem, ale gdy ma ustalić ze mną koszty nie ma możliwości wybrać za pobraniem musi być przelewem. W związku z tym płatność została anulowana, a ja wysłałam za pobraniem. Tylko teraz jest problem bo kupującemu to zamówienie cały czas wisi jako nieopłacone. Czy można to jakoś zmienić?
Może anulować , ale zanim wprowadzisz numer przesylki lub zmienisz status , a tak nawiasem niech wisi ... w końcu nic takiego się nie dzieje .
Niestety status został zmieniony już tydzień temu. Kupującemu przeszkadza że mu wisi, bo martwi się że Allegro będzie się czepiać. Mówiłam że to nie ma żadnego wpływu na kolejne zamówienia, ale niestety go nie przekonałam.
Allegro nie będzie się czepiać , ale jeśli nie może na to patrzeć - zaznacz ptaszkiem kratkę przy nicku sprzedającego - następnie na dole na zielonym pasku ,, usuń ,, zatwierdź
Po tej operacji jeśli będzie potrzebował aby transakcja powróciła na listę zakupów będzie musiał się zwrócić z prośbą przez formularz