Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Powitać. Wczoraj miałem dziwną sytuację. Sprzedałem przedmiot o godzinie 14:48. Po 5 minutach kupujący anulował zakup, po czym jednocześnie otrzymałem rabat transakcyjny 😀. Myślę normalna rzecz kupił i wybrał złą formę dostawy lub płatności albo się rozmyślił. O 15:15 przychodzi wiadomość Nowa wpłata od Kupującego myślę pewnie kupił ponownie a tu okazuje się, że to wpłata do anulowanej transakcji. W ustawieniach mam zaznaczony Automatyczny zwrot wpłaty dla anulowanych zamówień to mu zaraz zwrócą. Bynajmniej ostatnio tak było w nic nie musiałem klikać. Zamknąłem kram i poszedłem na 🍺.
Dzisiaj patrzę a tu brak zwrotu wpłaty.
Spotkał się ktoś z podobną sytuacją, że mu nie zadziałała automatyka?
@mirex2005 Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten problem.
7b450bf0-a3c9-11ed-9935-ff5ce5769ce0
@mirex2005 Dziękuję. Przekazałam Twoje zgłoszenie do sprawdzenia. Wrócę tutaj, gdy dowiem się więcej.
@mirex2005 Wiem już, że klient najpierw anulował zamówienie, a dopiero później dokonał wpłaty. To spowodowało brak automatycznego zwrotu. Jeśli klient opłaciłby zamówienie, a następnie anulował je, to automatyczny zwrot by zadziałał.
@nat_not to jaki w tym sens? Kupuje -> anuluje -> opłaca 🤔
To może jednak klient chciał ten towar bo po co by opłacał anulowany zakup
@mirex2005 To skontaktuj się z klientem i sobie wyjaśnicie.
@Ziolko39 jak zwróciliśmy już kasę bo allegro wymaga po anulowaniu zwrotu pieniędzy do 2 dni.
@mirex2005 To i tak się skontaktuj > jak się okaże, że jednak chciał kupić, a Ty zwróciłes kasę > możesz zarobić negatywa, bo uzna , że nie chciałeś sprzedać > tak na wszelki wypadek wyjaśnijcie sobie sytuację