Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Chcę zapytać, dlaczego anulowałi państwo zamówienie nr. d938ff50-e4dd-11ed-b94a-d5c46aad154c na imie
Karolina Figiel. Pokazało nam to w systemie, że zamówienie jest opłacone i w związku z tym wysłaliśmy produkt do klienta. Skontaktowałem się z klientką w piątek 5.05.23 i powiedziałe, że otrzymała już od nas zamówienie.
@HeliumKing To zamówienie zostało automatycznie anulowane, ponieważ nie doszło w nim do zapłaty przez nasz system. Czy możesz wskazać gdzie dostałeś informację, że kupująca je opłaciła?
Dzień dobry,
Przesyłam zrzut ekranu gdzie widać, że zamówienie zostało opłacone.
@HeliumKing zamówienie zostało opłacone poza Allegro Finanse, więc u nas widniało jako nieopłacone, dlatego zostało automatycznie anulowane.
@la_nika Nie chcę tworzyć nowego tematu więc podepnę się pod ten i zapytam czy możesz rzucić okiem o co chodzi?
Zamówienie 18bb2450-d485-11ed-ab60-2b0aa035ec16
Nieopłacona licytacja zakończona 6 kwietnia - do dnia dzisiejszego nie anulowana automatycznie.
@komis-bell mam je, faktycznie powinno już zostać automatycznie anulowane. Skonsultuję co tu się stało i dam znać gdy otrzymam odpowiedź.
@la_nika Chciałem się tylko przypomnieć 🙂
Czas mija a zamówienie nadal nie anulowane.
@komis-bell przepraszam, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi. Przypomniałam się i dam znać, gdy tylko ją dostanę.
@komis-bell i otrzymałam odpowiedź.
Licytację możemy oznaczyć jako anulowaną po 30 dniach od jej zakończenia tylko w sytuacji, gdy sprzedający wcześniej uzyskał zwrot prowizji.
W tym przypadku nie złożyłeś wniosku, prowizji nie zwróciliśmy, dlatego po upływie 30 dni nie oznaczyliśmy zamówienia jako anulowane.
Automatycznie oznaczamy zamówienie jako "anulowane" w przypadku braku płatności tylko, jeśli jest to Kup teraz i w ciągu 7 dni nie pojawia się wpłata.
@la_nika Rozumiem.
Wniosek złożyłem i zwrot prowizji został przyznany. Teraz jeszcze dwa pytanka jeśli mogę 😁
Czy teraz zamówienie zostanie anulowane przez system?
Czy kupujący nadal ma możliwość jego opłacenia?
@komis-bell tak się powinno zdarzyć (że będzie anulowane), a kupujący nie powinien mieć możliwości opłacenia takiego zamówienia, a gdyby technicznie okazało się, że był w stanie to zrobić to prawnie, możesz to anulować i zwrócić wpłatę.
Przepraszam, że ciągle proszę o cierpliwość, ale znowu dopytuję o to czy teraz zamówienie będzie anulowane, więc to jeszcze potwierdzę 🙂
@la_nika Jasne, rozumiem. Nie spodziewam się zapłaty w tej ofercie więc się tym nie martwię. Dopytuję tylko jak to wygląda z ,technicznego’ punktu widzenia 🙂
Dzięki.
@komis-bell mam odpowiedź 🙂
Ze swojej strony mielibyśmy możliwość anulowania zamówienie gdybyś otrzymał zwrot prowizji w ciągu 30 dni. Tutaj wniosek został złożony po upływie 30 dni.
W takim przypadku licytacja będzie nieopłacona, ale kupujący nie nie ma technicznej możliwości opłacenia takiego zamówienia.
@la_nika Zamówienie zostało dziś automatycznie anulowane - faktycznie był wymagany wniosek o zwrot prowizji a w ogóle o tym nie pomyślałem.
@komis-bell dziękuję za informację, dobrze wiedzieć na przyszłość, że nawet jeśli minie 30 dni, ale sprzedający otrzyma zwrot prowizji to będzie anulowane 🙂 Cieszę się, że teraz wszystko się zgadza 🙂
Dzień dobry,
Wszystko jest w porządku. Problem jest rozwiązany.
Dziękuję