anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowane nieopłacone zamówienie dla b_karolek1

MAMY ROZWIĄZANIE!
HeliumKing
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Chcę zapytać, dlaczego anulowałi państwo zamówienie nr. d938ff50-e4dd-11ed-b94a-d5c46aad154c na imie 

Karolina Figiel. Pokazało nam to w systemie, że zamówienie jest opłacone i w związku z tym wysłaliśmy produkt do klienta.  Skontaktowałem się z klientką w piątek 5.05.23 i powiedziałe, że otrzymała już od nas zamówienie.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@HeliumKing To zamówienie zostało automatycznie anulowane, ponieważ nie doszło w nim do zapłaty przez nasz system. Czy możesz wskazać gdzie dostałeś informację, że kupująca je opłaciła? 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
HeliumKing
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Przesyłam zrzut ekranu gdzie widać, że zamówienie zostało opłacone.

Opera Snímka obrazovky_2023-05-10_090550_www.heliumking.pl.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@HeliumKing zamówienie zostało opłacone poza Allegro Finanse, więc u nas widniało jako nieopłacone, dlatego zostało automatycznie anulowane. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Nie chcę tworzyć nowego tematu więc podepnę się pod ten i zapytam czy możesz rzucić okiem o co chodzi?
Zamówienie 18bb2450-d485-11ed-ab60-2b0aa035ec16
Nieopłacona licytacja zakończona 6 kwietnia - do dnia dzisiejszego nie anulowana automatycznie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell mam je, faktycznie powinno już zostać automatycznie anulowane. Skonsultuję co tu się stało i dam znać gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Chciałem się tylko przypomnieć 🙂
Czas mija a zamówienie nadal nie anulowane.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell przepraszam, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi. Przypomniałam się i dam znać, gdy tylko ją dostanę. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell i otrzymałam odpowiedź. 
Licytację możemy oznaczyć jako anulowaną po 30 dniach od jej zakończenia tylko w sytuacji, gdy sprzedający wcześniej uzyskał zwrot prowizji.
W tym przypadku nie złożyłeś wniosku, prowizji nie zwróciliśmy, dlatego po upływie 30 dni nie oznaczyliśmy zamówienia jako anulowane.

Automatycznie oznaczamy zamówienie jako "anulowane" w przypadku braku płatności tylko, jeśli jest to Kup teraz i w ciągu 7 dni nie pojawia się wpłata. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Rozumiem. 
Wniosek złożyłem i zwrot prowizji został przyznany. Teraz jeszcze dwa pytanka jeśli mogę 😁

Czy teraz zamówienie zostanie anulowane przez system?

Czy kupujący nadal ma możliwość jego opłacenia?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell tak się powinno zdarzyć (że będzie anulowane), a kupujący nie powinien mieć możliwości opłacenia takiego zamówienia, a gdyby technicznie okazało się, że był w stanie to zrobić to prawnie, możesz to anulować i zwrócić wpłatę. 
Przepraszam, że ciągle proszę o cierpliwość, ale znowu dopytuję o to czy teraz zamówienie będzie anulowane, więc to jeszcze potwierdzę 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Jasne, rozumiem. Nie spodziewam się zapłaty w tej ofercie więc się tym nie martwię. Dopytuję tylko jak to wygląda z ,technicznego’ punktu widzenia 🙂

Dzięki.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell mam odpowiedź 🙂 
Ze swojej strony mielibyśmy możliwość anulowania zamówienie gdybyś otrzymał zwrot prowizji w ciągu 30 dni. Tutaj wniosek został złożony po upływie 30 dni.
W takim przypadku licytacja będzie nieopłacona, ale kupujący nie nie ma technicznej możliwości opłacenia takiego zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Zamówienie zostało dziś automatycznie anulowane - faktycznie był wymagany wniosek o zwrot prowizji a w ogóle o tym nie pomyślałem. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell dziękuję za informację, dobrze wiedzieć na przyszłość, że nawet jeśli minie 30 dni, ale sprzedający otrzyma zwrot prowizji to będzie anulowane 🙂 Cieszę się, że teraz wszystko się zgadza 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
HeliumKing
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Wszystko jest  w porządku. Problem jest rozwiązany.

Dziękuję

 

oznacz moderatorów