anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowane nieopłacone zamówienie dla b_karolek1

MAMY ROZWIĄZANIE!
HeliumKing
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Chcę zapytać, dlaczego anulowałi państwo zamówienie nr. d938ff50-e4dd-11ed-b94a-d5c46aad154c na imie 

Karolina Figiel. Pokazało nam to w systemie, że zamówienie jest opłacone i w związku z tym wysłaliśmy produkt do klienta.  Skontaktowałem się z klientką w piątek 5.05.23 i powiedziałe, że otrzymała już od nas zamówienie.

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@HeliumKing To zamówienie zostało automatycznie anulowane, ponieważ nie doszło w nim do zapłaty przez nasz system. Czy możesz wskazać gdzie dostałeś informację, że kupująca je opłaciła? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
HeliumKing
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Przesyłam zrzut ekranu gdzie widać, że zamówienie zostało opłacone.

Opera Snímka obrazovky_2023-05-10_090550_www.heliumking.pl.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@HeliumKing zamówienie zostało opłacone poza Allegro Finanse, więc u nas widniało jako nieopłacone, dlatego zostało automatycznie anulowane. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Nie chcę tworzyć nowego tematu więc podepnę się pod ten i zapytam czy możesz rzucić okiem o co chodzi?
Zamówienie 18bb2450-d485-11ed-ab60-2b0aa035ec16
Nieopłacona licytacja zakończona 6 kwietnia - do dnia dzisiejszego nie anulowana automatycznie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell mam je, faktycznie powinno już zostać automatycznie anulowane. Skonsultuję co tu się stało i dam znać gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Chciałem się tylko przypomnieć 🙂
Czas mija a zamówienie nadal nie anulowane.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell przepraszam, ale jeszcze nie dostałam odpowiedzi. Przypomniałam się i dam znać, gdy tylko ją dostanę. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell i otrzymałam odpowiedź. 
Licytację możemy oznaczyć jako anulowaną po 30 dniach od jej zakończenia tylko w sytuacji, gdy sprzedający wcześniej uzyskał zwrot prowizji.
W tym przypadku nie złożyłeś wniosku, prowizji nie zwróciliśmy, dlatego po upływie 30 dni nie oznaczyliśmy zamówienia jako anulowane.

Automatycznie oznaczamy zamówienie jako "anulowane" w przypadku braku płatności tylko, jeśli jest to Kup teraz i w ciągu 7 dni nie pojawia się wpłata. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Rozumiem. 
Wniosek złożyłem i zwrot prowizji został przyznany. Teraz jeszcze dwa pytanka jeśli mogę 😁

Czy teraz zamówienie zostanie anulowane przez system?

Czy kupujący nadal ma możliwość jego opłacenia?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell tak się powinno zdarzyć (że będzie anulowane), a kupujący nie powinien mieć możliwości opłacenia takiego zamówienia, a gdyby technicznie okazało się, że był w stanie to zrobić to prawnie, możesz to anulować i zwrócić wpłatę. 
Przepraszam, że ciągle proszę o cierpliwość, ale znowu dopytuję o to czy teraz zamówienie będzie anulowane, więc to jeszcze potwierdzę 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Jasne, rozumiem. Nie spodziewam się zapłaty w tej ofercie więc się tym nie martwię. Dopytuję tylko jak to wygląda z ,technicznego’ punktu widzenia 🙂

Dzięki.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell mam odpowiedź 🙂 
Ze swojej strony mielibyśmy możliwość anulowania zamówienie gdybyś otrzymał zwrot prowizji w ciągu 30 dni. Tutaj wniosek został złożony po upływie 30 dni.
W takim przypadku licytacja będzie nieopłacona, ale kupujący nie nie ma technicznej możliwości opłacenia takiego zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@la_nika Zamówienie zostało dziś automatycznie anulowane - faktycznie był wymagany wniosek o zwrot prowizji a w ogóle o tym nie pomyślałem. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@komis-bell dziękuję za informację, dobrze wiedzieć na przyszłość, że nawet jeśli minie 30 dni, ale sprzedający otrzyma zwrot prowizji to będzie anulowane 🙂 Cieszę się, że teraz wszystko się zgadza 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
HeliumKing
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Wszystko jest  w porządku. Problem jest rozwiązany.

Dziękuję

 

oznacz moderatorów