anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowane zamówienie

MAMY ROZWIĄZANIE!
casee
#8 Zapaleniec#

Hej! Jesteśmy świeżakami w sprzedaży na allegro, dopiero wszystkiego się uczymy. Zwracam się z prośbą o pomoc w prawidłowym rozwiązaniu sytuacji: klient opłacił zamówienie, po czym je anulował, wpłata została u nas, ponieważ nie mamy automatycznych zwrotów. Klient poprosił o realizację tego zamówienia. Czy w takiej sytuacji możemy wysłać normalnie to zamówienie bez konieczności dokonywania zwrotu i robienia nowego zamówienia przez klienta? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
mdrogeria
#21 Demiurg#

@casee do anulowanego zamówienia nie wygenerujesz etykiety , lepiej zwrócić środki , a klient niech zakupi ponownie .

oznacz moderatorów