Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam kupujący chce anulować zakupu,i twierdzi że nie ma takiej ikony tylko zwrot ,przedmiot nie wysłany czy jak zgłosze zwrot pieniedzy czy dostane zwrot prowizji?
jeśli zmieniłeś status na "w realizacji", "do wysłania" to nie ma możliwości anulowania, jeśli sam zmienisz status na nowe to będzie mógł anulować
tak ,dostaniesz , niech zrobi to tak jak potrafi , dobrze ,że w ogule chce .
sorrrry za byka 🤣
@fordmk_ Jeśli klient odstąpi od umowy, czyli anuluje zakup lub wypełni formularz zwrotu, albo wyśle rezygnację mailem, zwrot prowizji się należy, choć czasem przyznają dopiero za drugim razem, po złożeniu odwołania.
mam od początku zakup Nowe
fordmk_ zwróć kasę , wystąp o zwrot prowizji , zmień na anulowane . Wszystko z panelu ,, zamówienia ,,
Zmieniłem na status anulowane zwracam kase