Anulowanie zakupu - przedmiot nie wysłany czy jak zgłosze zwrot pieniedzy to dostane zwrot prowizji?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam kupujący chce anulować zakupu,i twierdzi że nie ma takiej ikony tylko zwrot ,przedmiot nie wysłany czy jak zgłosze zwrot pieniedzy czy dostane zwrot prowizji?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jeśli zmieniłeś status na "w realizacji", "do wysłania" to nie ma możliwości anulowania, jeśli sam zmienisz status na nowe to będzie mógł anulować
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tak ,dostaniesz , niech zrobi to tak jak potrafi , dobrze ,że w ogule chce .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
sorrrry za byka 🤣
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@fordmk_ Jeśli klient odstąpi od umowy, czyli anuluje zakup lub wypełni formularz zwrotu, albo wyśle rezygnację mailem, zwrot prowizji się należy, choć czasem przyznają dopiero za drugim razem, po złożeniu odwołania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
mam od początku zakup Nowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
fordmk_ zwróć kasę , wystąp o zwrot prowizji , zmień na anulowane . Wszystko z panelu ,, zamówienia ,,

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zmieniłem na status anulowane zwracam kase