anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulowanie zamówienia

MAMY ROZWIĄZANIE!
analogshop
#7 Wielbiciel#

Klient opłacił zamówienie, które zostało przygotowane dla kuriera, ale jeszcze przed jej odebraniem klient w Wiadomości Allegro napisał, że prosi o anulowanie zakupu. Zwrotnie w wiadomości poprosiliśmy aby zgłosił zwrot towaru korzystając z procedury Allegro, ale już nie odpisał, zwrotu nie zgłosił.  Telefonu od dwóch dni nie odbiera. Brak kontaktu. Jesteśmy w kropce, towar opłacony, zwrotu nie ma, towar nie wysłany. Co zrobić ?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
ares_
#14 Krzewiciel#

Jeżeli klient napisał w wiadomości, że prosi o anulowanie to możesz to potraktować jako zwrot. Oddaj pieniądze a Allegro zrobi zwrot prowizji. Nie ma się tu nad czym zastanawiać.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak masz to w wiadomościach to nie wysyłaj, zrób zwrot środków i już.

oznacz moderatorów