anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak allegro ma kompletnie w poważaniu klientów „nierozwiązane dyskusje"

cFiat
#11 Animator#

Mi już naprawdę brakuje siły do was i waszego haniebnego działania.

Mam dwie nierozwiązane dyskusje, statystyki „-520/10” kompletnie nie z mojej winy. Przez to straciłem status SMART oraz Super Sprzedawcy

W jednej mimo iż towar był w 100% sprawny bo został sprawdzony (wyłączony z trybu 14 dniowego), wysłałem na własny koszt inna sztukę której klient nie odebrał i kompletnie zlał sytuacje. Otworzył dyskusje i powiedział że ma nam zwrócić koszty przesyłek oraz ponownego wysłania w dodatku od allegro otrzymał 30 gratisowych monet na pokrycie naszych strat. Od miesiąca nie odpowiada ale za to oznaczył dyskusje jako „nierozwiązaną” i nasze statystyki w tym momencie RUNĘŁY b zbiegło się to z drugą sytuacją.

Kolejny to od 3 tygodni nie może sprawdzić zaworu bo „mechanik nie ma casu” chodź także wymieniliśmy na inny i znowu niespodzianka nie z naszej winy znowu w wyznaczonym czasie dyskusja nie rozwiązana BO SIĘ NIE DA NIE Z NASZEJ WINY ale za to allegro szybciutko ukradło nam statystyki.

Naprawdę w dyskusjach bierzemy szybki i aktywny udział i zawsze się staram pomagać ile mogę, nawet na odległość naprawiamy pojazdy co już się ociera o szklaną kulę.

Ludzie naprawdę mam już tego dosyć, bo rachunek za wystawienie rośnie a sprzedaż leży. Konsultanci cały czas przeciągają sprawy zamiast wyłączyć to z statystyk i po prostu dać więcej czasu klientom z czym MY problemu nie mamy.

Nie mam zamiaru brać na klatę nie swojej winy i żadnymi sposobami mnie do tego nie zmusicie a każdy kto to robi przyczynia się do rozpasania kupujących i szkalowania uczciwych i rzetelnych sprzedających.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

denim-outlet
#10 Popularyzator#

Zamów rozmowę z konsultantami allegro przedstaw swoje argumenty i udokumentuj ze zrobiłeś wszytko zgodnie z przepisami i ich regulaminem  ... czasami jak trafisz na sensownego konsultanta i odpowiednio uargumentujesz swoje racje to zmieniają status na rozstrzygnięty.

Zazwyczaj robią to gdy kupujący ignoruj ich pytania i nie dopełnia swoich obowiązków np nie składa reklamacji do przewoźnika na paczkę którą nadał ze zwrotem a jednocześnie zmianie status na nierozstrzygnięty.
Warto spróbować

oznacz moderatorów