Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
komunikat z dziś "Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."
podczas wystawiania etykiet dla INPOST reszta działa.
Jaka jest przyczyna?
podaje tylko jeden numer zamówienia ale nie działa 50 paczek dziś
25020bf0-0849-11ee-82f0-e5d03b699bc8
Płatność dla in post jest uregulowana w terminie , nie korzystamy z konta prepaid
nie mam e-amil gdzie do inpostg wysłać potwierdzenie porzelewu czy ma pani kontakt znimi
@arturhei zgłoszenie wraz z dokładnym opisem problemu oraz tym potwierdzeniem możesz wysłać na adres: pomoc@inpost.pl bądź skontaktować się z infolinią pod numerami +48 722 444 000 oraz +48 746 600 00.
jest opłacona FV w załaczniku potwierdzenie