Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
pierwszy raz po zmianach umieściłem w cenniku Alegro polecony ktoś kupił zapłacił 6,99 niestety e nadawca tego nie widzi , po stronie PP jest ponoć wszystko dobrze, czyli co muszę zapłacić 2x za wysyłkę, już usunąłem aukcji tą metodę wysyłki , aby nie płacić podwójnie
najlepsze jest to że allegro na mojego maila odpowie lub nie, bo z tego co już doświadczyłem nie na każdą wiadomość odpowiada, a klient czeka na przesyłkę
@orbitkownia Gdzie tu na forum przewinął się temat o tym i podobno trzeba mieć dwa konta na EN - jeden do przesyłek z przedrostkiem allegro, a drugi do reszty.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Tak było kiedyś, teraz połączyli te konta wraz z nową umową i można nadawać przesyłki zwykłe oraz pobierać zamówienia z REST.
@orbitkownia Zrobiliście pełną przesiadkę? Jest nowa umowa i na koncie przenieśliście się z WebAPI na REST? Dobrze by było przedzwonić do opiekuna. U mnie na początku nie było widać niektórych zamówień, musieli po prostu u siebie jakąś kartę odświeżyć.
@DarkStoorM Ach, no to nie wiedziałem, bo rzadko korzystam z EN (a i to jako indywidualny).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@DarkStoorM tak wszystko od strony PP jest ok , nie wiedzą czemu nie importuje Api
@_HolaOla_ możesz coś doradzić ? Poczta upiera się że to nie ich wina , na odpowiedź allegro można czekać tygodnie Przyjęliśmy zgłoszenie numer "10638584" ref:_00D24aE05._5003V5lE1M:ref niestety klient nie poczeka, mogę wysłać zwykłym poleconym jednak czy allegro odda mi kasę za wysyłkę?
@orbitkownia Zdecydowanie najlepiej będzie jeśli poczekasz na odpowiedź na swoje zgłoszenie. Na ten moment nie posiadam wystarczających informacji dot. Twojego konta i tej transakcji, a niezbędna jest tutaj dokładniejsza weryfikacja. Zapewniam Cię jednak, że zgłoszenia mailowe rozpatrujemy w kolejności ich napływania i na pewno otrzymasz odpowiedź.
@_HolaOla_tylko czy klient będzie czekał na odpowiedź allegro, na ostatnią wiadomośc czekałem prawie tydzień
@orbitkownia Będę działać, żebyś otrzymał odpowiedź znacznie szybciej.
@_HolaOla_ rano ktoś odpisał , ze przekaże do działu technicznego, dzwonili jeszcze z Poczty że są bezradni bo po ich stronie wszystko ok, niestety musiałem wysłać klientce towar nie przez allegro polecony tylko zwykłym bo już zaczynała się denerwować.
4 dzień i zero konkretów - e nadawca nie ciąga plików , poczta problemu nie widzi allegro chyba też, dobrze że wysłałem klientowi paczkę na swój koszt bo już by był negatyw
@orbitkownia Otrzymałeś od nas wczoraj wiadomość w tej sprawie, więc jest to dowód, że zajmujemy się Twoim zgłoszeniem. Widzę, że już wysłałeś do nas odpowiedź, więc poczekaj proszę na informację zwrotną.
Do weryfikacji Pana sprawy potrzebuję następujących danych:
> login do E-Nadawcy
>screen z transakcji z Allegro
>datę wykonania pierwszego importu
Dzięki tym informacją, będę mogła zweryfikować Pana sprawę.
ile razy mam wpisywać te dane ? przecież to już się śmieszne zaczyna robić co wiadomość to oni ze mnie d...bila robią