Api nie ściąga plików PP

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
pierwszy raz po zmianach umieściłem w cenniku Alegro polecony ktoś kupił zapłacił 6,99 niestety e nadawca tego nie widzi , po stronie PP jest ponoć wszystko dobrze, czyli co muszę zapłacić 2x za wysyłkę, już usunąłem aukcji tą metodę wysyłki , aby nie płacić podwójnie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
najlepsze jest to że allegro na mojego maila odpowie lub nie, bo z tego co już doświadczyłem nie na każdą wiadomość odpowiada, a klient czeka na przesyłkę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@orbitkownia Gdzie tu na forum przewinął się temat o tym i podobno trzeba mieć dwa konta na EN - jeden do przesyłek z przedrostkiem allegro, a drugi do reszty.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Knowhere Tak było kiedyś, teraz połączyli te konta wraz z nową umową i można nadawać przesyłki zwykłe oraz pobierać zamówienia z REST.
@orbitkownia Zrobiliście pełną przesiadkę? Jest nowa umowa i na koncie przenieśliście się z WebAPI na REST? Dobrze by było przedzwonić do opiekuna. U mnie na początku nie było widać niektórych zamówień, musieli po prostu u siebie jakąś kartę odświeżyć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DarkStoorM Ach, no to nie wiedziałem, bo rzadko korzystam z EN (a i to jako indywidualny).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@DarkStoorM tak wszystko od strony PP jest ok , nie wiedzą czemu nie importuje Api

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ możesz coś doradzić ? Poczta upiera się że to nie ich wina , na odpowiedź allegro można czekać tygodnie Przyjęliśmy zgłoszenie numer "10638584" ref:_00D24aE05._5003V5lE1M:ref niestety klient nie poczeka, mogę wysłać zwykłym poleconym jednak czy allegro odda mi kasę za wysyłkę?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@orbitkownia Zdecydowanie najlepiej będzie jeśli poczekasz na odpowiedź na swoje zgłoszenie. Na ten moment nie posiadam wystarczających informacji dot. Twojego konta i tej transakcji, a niezbędna jest tutaj dokładniejsza weryfikacja. Zapewniam Cię jednak, że zgłoszenia mailowe rozpatrujemy w kolejności ich napływania i na pewno otrzymasz odpowiedź.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_tylko czy klient będzie czekał na odpowiedź allegro, na ostatnią wiadomośc czekałem prawie tydzień

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@orbitkownia Będę działać, żebyś otrzymał odpowiedź znacznie szybciej.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ rano ktoś odpisał , ze przekaże do działu technicznego, dzwonili jeszcze z Poczty że są bezradni bo po ich stronie wszystko ok, niestety musiałem wysłać klientce towar nie przez allegro polecony tylko zwykłym bo już zaczynała się denerwować.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
4 dzień i zero konkretów - e nadawca nie ciąga plików , poczta problemu nie widzi allegro chyba też, dobrze że wysłałem klientowi paczkę na swój koszt bo już by był negatyw

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@orbitkownia Otrzymałeś od nas wczoraj wiadomość w tej sprawie, więc jest to dowód, że zajmujemy się Twoim zgłoszeniem. Widzę, że już wysłałeś do nas odpowiedź, więc poczekaj proszę na informację zwrotną.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Do weryfikacji Pana sprawy potrzebuję następujących danych:
> login do E-Nadawcy
>screen z transakcji z Allegro
>datę wykonania pierwszego importu
Dzięki tym informacją, będę mogła zweryfikować Pana sprawę.
ile razy mam wpisywać te dane ? przecież to już się śmieszne zaczyna robić co wiadomość to oni ze mnie d...bila robią