Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Opiszę sytuację: klient kupił i zapłacił za dwie parę kolczyków tego samego rodzaju. W informacji do sprzedającego poprosił o przesłanie kolczyków: jedna para tak jak w zamówieniu i jedna para zupełnie innych kolczyków. Ale cena tych drugich kolczyków jest wyższa. Czyli klient chciał kupić drugą droższą parę kolczyków w cenie pierwszych. Różnica w cenie zżera mój zarobek. Próby kontaktu z klientem nie mają skutku. Ale zamówienie złożone i mam obowiązek go wysłać. Proszę, poradźcie mi, jak mam wywiązać się z tej sytuacji. Czy mam wysłać to co było w zamówieniu, czyli dwie pary kolczyków tego samego rodzaju? Czy może przesłać jakieś wezwanie do zapłaty i określić w jakim terminie musi dopłacić i że po tym terminie wyślę tak jak w zamówieniu? Czy to jest zgodnie z prawem? Jak to wygląda ze strony ustawy - czy mam zwracać uwagę na to co pisze klient w informacjach dodatkowych?
wysyłasz tak jak w zamówieniu, chyba że klient się odezwie anuluje zamówienie i zamówi drugi raz poprawne dwa zestawy.
@Gasmin_pl aby mieć d.u.p.okrytkę spytaj allegro co radzą ( gdy klient nie odpowiada) 🙂
@Rad-Stol dziękuję Ci.
@pinsplash dziękuję, tak zrobię.