anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dziwny klient. Proszę o porade

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Witam! Opiszę sytuację: klient kupił i zapłacił za dwie parę kolczyków tego samego rodzaju. W informacji do sprzedającego poprosił o przesłanie kolczyków: jedna para tak jak w zamówieniu i jedna para zupełnie innych kolczyków. Ale cena tych drugich kolczyków jest wyższa. Czyli klient chciał kupić drugą droższą parę kolczyków w cenie pierwszych. Różnica w cenie zżera mój zarobek. Próby kontaktu z klientem nie mają skutku. Ale zamówienie złożone i mam obowiązek go wysłać. Proszę, poradźcie mi, jak mam wywiązać się z tej sytuacji. Czy mam wysłać to co było w zamówieniu, czyli dwie pary kolczyków tego samego rodzaju? Czy może przesłać jakieś wezwanie do zapłaty i określić w jakim terminie musi dopłacić i że po tym terminie wyślę tak jak w zamówieniu? Czy to jest zgodnie z prawem? Jak to wygląda ze strony ustawy - czy mam zwracać uwagę na to co pisze klient w informacjach dodatkowych?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Rad-Stol
#11 Animator#

wysyłasz tak jak w zamówieniu, chyba że klient się odezwie anuluje zamówienie i zamówi drugi raz poprawne dwa zestawy.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Gasmin_pl aby mieć d.u.p.okrytkę spytaj allegro co radzą ( gdy klient nie odpowiada) 🙂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@Rad-Stol dziękuję Ci.

@pinsplash dziękuję, tak zrobię.

oznacz moderatorów