Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
DWIE SPRAWY
Pobieracie środki od wpływów. Teraz już automatycznie.
Niezależnie od tego czy klient zapłacił, czy też nie.
PYTANIE PIERWSZE
W jaki sposób zatem wymuszacie na kupujących konieczność opłacenia aukcji? W momencie pobrania prowizji od nieopłaconych aukcji jestem do tyłu. Bo Klient nie płaci a ja mam koszt.
PYTANIE DRUGIE
Dokonałam zwrotu z własnych środków. Proszę o potwierdzenie, że tak samo jak automatycznie zabieracie prowizję to automatycznie oddacie prowizje ze zwrotu.
@monetae Jeśli klient zwróci lub nie opłaci zamówienia, to złóż wniosek o rabat transakcyjny. Kwota przyznanego rabatu pomniejszy Twoje bieżące saldo, dzięki temu Twoje zobowiązanie wobec Allegro się zmniejszy.
To jest jakaś paranoja , klient zapłacił 20 zł za towar , na konto dostaję 19 zł i nie mogę rozliczyć dokumentu , dużo prościej było jak do tej pory , faktura i płatność na koniec miesiąca , w tej utrudniliście rozliczenia , to jest absurd , w jaki sposób mogę wrócić do poprzedniego sposobu rozliczenia ?
@znak_pl Nie możesz. To jest ułatwienie już 'na stałe'.