Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Mamy od początku wprowadzenia ustawienie zwrotu wpłaty przy anulowaniu w ciągu 60 minut.
Dziś dla zamówienia 78802bb0-6996-11ed-b6de-03e986e983ba coś jednak nie zadziałało.
Anulowane przez kupującego 3 minuty po zapłacie i nie ma zwrotu.
Czy mamy czekać, czy zrobić zwrot manualnie?
Jak próbujemy zrobić zwrot przez ZWRÓĆ WPŁATĘ to musimy wybrać z:
Żadna z opcji nie jest prawdziwa.
@annas14-firma faktycznie, zwrot wciąż nie przeszedł, wyjaśniam to, wrócę z informacjami, gdy otrzymam odpowiedź.
Ja miałem trochę inną sytuację, klientka anulowała zakup, 8 minut później Allegro zleciło ten automatyczny zwrot, widzę to w zamówieniu i wiecie co? Minęło 9 dni, klientka otworzyła dyskusję, że nadal nie otrzymała pieniędzy i nagle, magicznie, w dyskusji pojawia się informacja, że "sprzedający zwrócił x PLN. Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na rachunek (konta lub karty)".
I co, Kupująca ma jeszcze czekać 7 kolejnych dni? Co na to Allegro? 🙂 🙂 Ja już wiem, że dyskusja będzie nierozwiązana + negatyw za to, że sprzedający ociągał się ze zwrotem pieniędzy i sobie nimi obracał (mimo, że sprzedający nie otrzymuje tych pieniędzy).
Pewnie jakieś awarie ze zwrotami są albo bajzel u PayU i pewnie jeszcze będzie ban za wyjaśnienie Kupującej jak działa PayU.
To jest regułka, pojawia się każdemu:
"sprzedający zwrócił x PLN. Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na rachunek (konta lub karty)"
Tak, pojawia się ona do kilkudziesięciu minut, ale nie po 9 dniach 😉
Nie prawda. Mi po anulowaniu zakupu pokawila się dziś taka wiadomość bez podania kiedy środki zostaną zwrócone. Tu gdzie zaznaczyłem powinna być informacja kiedy pieniądze powinny wrócić a jest pusto.
Kiedyś u niego anulowałem i był inny mail i pieniędza datalem dosłownie po 20 minutach spowrotem bo mam konto w mBanku tak jak payu.A dziś po anulacji brak pieniędzy. Myślę że pauy ma jakieś problemy
@Client:107174536 Znaczy u mnie jako od strony sprzedającego to przychodzi w miarę szybko, od strony kupującego nie wiem kiedy oni te powiadomienia wysyłają. W większości przypadków wygląda to u mnie tak:
Na 5 ostatnich anulowanych zamówień z automatycznym zwrotem, Allegro zleca te zwroty w miarę "w terminie". Najgorszy jest czas oczekiwania na przetworzenie tego zwrotu przez PayU, ale to chyba w tym miesiącu musiało się im coś popsuć, bo te zwroty nie dochodzą w terminie (?). Wczoraj telefon od kupującego dlaczego pieniędzy nie ma jeszcze na koncie, skoro 10~ minut po wpłacie anulował swoje zamówienie.
Ja już nie wiem co się na tym Allegro dzieje. Ciekaw jestem co nam jeszcze ten kochany serwis sprawi na Święta, jak dookoła wszyscy mają ciągłe problemy ""techniczne"".
@annas14-firma przepraszam, że czekaliście na odpowiedź. Zwrot został ostatecznie zrealizowany 23.11.2022, najprawdopodobniej mieliśmy opóźnienia tego dnia. Problem nie powinien już się powtórzyć.
@la_nika Dziękuję za informację, ale o sprawie już zapomniałem.
W sumie to warto byłoby twoją informacje przekazać klientowi.
@annas14-firma kupujący otrzymał zwrot do dwóch dni po anulowaniu zamówienia i nie zgłaszał zastrzeżeń, gdyby było inaczej, oczywiście poinformowalibyśmy go o opóźnieniu.