Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, myślimy realnie o automatyzacji zwrotów i natknąłem się na poniższą kwestię:
Kupujący otrzyma pełny zwrot wpłaty, wliczając koszty przesyłki
Czyli, jeżeli klient wybiera dostawę kurierem za, przykładowo, 15,99 PLN, to mam rozumieć, że automat zwróci dokładnie tyle, a nie najniższą możliwą opłatę za dostawę (9,99 PLN)?
Co w sytuacji, gdy Klient zgłosi do zwrotu przykładowo 4 sztuki, a zwróci tylko 2 (status jako doręczony). Załóżmy, że ustawimy zwroty wpłat po 3 dniach kalendarzowych tak, aby przeglądać paczki zwrotne dostarczone w piątek z zamysłem poniedziałkowego zwrotu i jaką mamy możliwość reakcji przed zwrotem całej kwoty, skoro powinniśmy zwrócić adekwatnie mniej?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Przyszło mi jeszcze do głowy pytanie, co ze zwrotami z pierwotną płatnością za pobraniem, które również mają status "doręczony"?
@zagano44 konsultuję Twoją sprawę. Wrócę do Ciebie z informacją 🙂
@zagano44 otrzymałam informację, że na ten moment brany jest pod uwagę koszt dostawy, który poniósł klient, dlatego edytowałam poprzednią odpowiedź. Możliwe, że wprowadzimy tu zmianę, w której będziemy brali pod uwagę koszt najtańszej metody dostawy, która była w ofercie. Jeżeli tak się stanie na pewno damy znać 🙂 Co do pozostałych pytań:
- bazujemy na formularzu zwrotu, nie mamy możliwości fizycznej weryfikacji, czy klient odesłał zaznaczoną w formularzu ilość towaru. Pozostaje to po stronie sprzedawcy. Kwota do automatycznego zwrotu będzie więc odpowiadała kwocie produktów zaznaczonych w formularzu zwrotu przez klienta
- automatyczny zwrot dla przesyłek pobraniowych jest przewidziany wyłącznie dla rynków zagranicznych. Na ten moment nie ma planów wprowadzenia go dla polskiego rynku.
@Syrena_zT dzięki za odpowiedź. Odnosząc się do "Kwota do automatycznego zwrotu będzie więc odpowiadała kwocie produktów zaznaczonych w formularzu zwrotu przez klienta" - okej, w takim razie, biorąc pod uwagę, że właśnie będziemy ustawiać zwroty na 3 dni później niż data doręczenia zwrotu (bo rozumiem, że nie bierzecie pod uwagę weekendów?) nasuwa mi się pytanie, które chcę potwierdzić:
Jeżeli nasz pracownik zweryfikuje, że faktycznie zwrócone zostało np. 4 sztuki z 6 z zamówienia (a klient zgłosił wszystko) i zwróci kwotę za 4 sztuki przed automatycznym zwrotem, to czy tenże automat zwróci jeszcze dodatkowo za te dwie sztuki, czy widząc, że dla tego zamówienia zwrot już wystąpił, nie zwróci dodatkowo pieniędzy?
@zagano44 skonsultowałam opisaną przez Ciebie sytuację. Sprzedający ma mieć możliwość wycofania automatycznego zwrotu i samodzielnego zwrotu odpowiedniej kwoty.
Sądzę, że ta odpowiedź będzie miała również zastosowanie do Twojego drugiego pytania.
@Syrena_zT dziękuję raz jeszcze za szybką odpowiedź. Będąc upierdliwym - ma mieć, to znaczy, że już jest taka możliwość, czy dopiero będzie?
@Syrena_zT ostatnie pytanie - zwrot prowizji po zwrocie wpłaty robiłby się automatycznie?
@zagano44 konsultuję już Twoje dwa ostatnie pytania. Napiszę, jak tylko będę miała informację 🙂
@Syrena_zT jeszcze nasunęło mi się jedno pytanie - co z pomyłkami? Zdarza się, że Klient się pomyli, odeśle nie ten przedmiot lub pomyli się przewoźnik i czy gdy przed automatycznym zwrotem klikniemy "Odmowa zwrotu wpłaty" do czasu wyjaśnienia sytuacji z Klientem/przewoźnikiem, automat nie zwróci pieniędzy?