Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
nie mogę otworzyć strony do zalogowania sie na menager przesyłek . czy u was jest podobnie ?
Również nie działa.
Paczki mam do nadania. Czy ktoś wie kiedy awaria ustąpi?
może ktoś z Inpostu się wypowie?
U mnie już od wielu godzin działa poprawnie.
od 15 min zaczęło działać dopiero
A mi odpukać, wszystko działa 🙂 Wczoraj i dzisiaj działa na szczęście, jestem z zachodniopomorskiego. Może to od rejonu zależy?
Od kilku godzin próbuję wygenerować etykietę, nie da się wybrać paczkomatu z którego ma zostać nadana przesyłka.
Ktoś ma podobny problem, albo rozwiązanie problemu ?
PS. sprawdzałam na różnych przeglądarkach, wyczyściłam cookies, etc. i dalej nic
niestety nie wszystkim działa. Ja mam dalej problemy, a klienci czekają...
To samo u mnie od wczoraj nie działa, jedynie mogę więcej zobaczyć w managerze. Ciągle komunikat " Trwa uzyskiwanie dostępu... Upewnij się, że połączyłeś konto na stronie Allegro! "
próbowałem na nowo powiązać konta i nic. Halo Allegro. Kiedy uzyskamy jakąś precyzyjną informację odnośnie usunięcia awarii. To już trwa od wczoraj także trochę czasu mieliście.
Ja też próbowałem i nic. Najgorzej, że zamówień się zbiera, a praca stoi w miejscu... Mam nadzieje, że to zrobią szybko przynajmniej do godz 10.
Miałam to samo , wylogowałam się z InPost i zalogowałam ponownie i pomogło. Już jakieś 2 godziny temu
Otrzymałam już informację od @InPost, że problemy z logowaniem i importem przesyłek nie powinny już występować. Jeśli na swoim koncie wciąż macie problemy z nadawaniem paczek, polecamy próbę ponownego powiązania konta na stronie. Natomiast jeśli ten sposób nie pomoże, Inpost czeka na zgłoszenia pod adresem pomoc@inpost.pl. Do takiej wiadomości dodajcie skan z managera z komunikatem błędu wraz z opisem, co dokładnie nie działa.
Nadawalem przed chwilą . U mnie wszystko OK
Witam, czy w związku z awarią Inpost Paczkomaty, opóźnienia jakie mi wyszły dla klientów będą wliczane w ocenę mojej jakości obsługi? Jest to niezależne ode mnie. Co proponujecie w tej sytuacji gdy Inpost nadal mi nie działa?
U mnie nadal nic, napisałem do Inpost Pomoc, ponieważ to od wczoraj trwa.
U nas zadziałało po wyczyszczeniu plików cookies i ponownym połączeniu konta.
@odreki_net Na ten moment nie planujemy żadnych korekt w obliczeniach jakości sprzedaży, ale w takich sytuacjach prosimy o kontakt indywidualny przez formularz.
Tak jak wspominałam wcześniej, problemy nie powinny już występować i jeśli widzisz na swoim ekranie komunikat "trwa powiązanie konta", spróbuj poczekać ok. 2 min i odśwież stronę, zamiast ponownie powiązywać konto. Funkcjonalność działa, natomiast mogą w niej nieznaczne wstępować opóźnienia.
cokies usunięte , inpost nie działa , brak powiązania konta
na mozilla nie działa / EDGE też nie działa
super pomysł ma allegro jak zrobić aby spadły statystyki sprzedawcą 😉 wyłączyć inpost i rżnąć głupa
Skasuj powiązanie impostu na allegro i powiąż jeszcze raz i będzie działało chociaż powinno u mnie działa z małymi przerwami od wczoraj ale działa teraz bez błędnie