anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria InPost - Manager Przesyłek nie działa.

MAMY ROZWIĄZANIE!
agata19802
#9 Pomysłodawca#

nie mogę otworzyć strony do zalogowania sie na menager przesyłek . czy u was jest podobnie ?

oznacz moderatorów
70 ODPOWIEDZI 70
LAND_INOX
#7 Wielbiciel#

Problem nadal występuje. Żaden ze sposobów nie pomaga. Czy to jakaś awaria? Problem od wczoraj.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@LAND_INOX Spróbuj proszę ponownego powiązania konta, o którym pisałam w tym wątku. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
JARLAND1
#10 Popularyzator#

U mnie problem nadal jest, jak ponownie powiązać konto?

oznacz moderatorów
Dampol24_pl
#10 Popularyzator#

np menegar paczki  import alegro inpost zarządzanie kontami kliknij otworzy sie okienko kliknij w istniejące powiązanie i wybierz powiąż ponownie lub na stronie allegro wykasuj instniejące powiązanie i wejdz w menagera i powiąż ponownie

oznacz moderatorów
JARLAND1
#10 Popularyzator#

UFF, jest , dzięki 🙂

oznacz moderatorów
peker_84
#9 Pomysłodawca#

ponowne powiązanie konta nic nie daje , po prostu allegro rżnie głupa. już kilkakrotnie od nowa pozwiązywałem konto i nadal to samo .  cokies usunięte

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@peker_84 W takim razie wyślij proszę wiadomość ze zrzutem komunikatu oraz dokładnym opisem, co nie działa na adres pomoc@inpost.pl.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
peker_84
#9 Pomysłodawca#

uruchomiło sie w końcu

oznacz moderatorów
pakamena
#8 Zapaleniec#

U mnie też ruszyło po wskazówkach jakich musiałem wprowadzić dzięki pomocy Inpost. Udało się to zrobić na przeglądarce Chrome. 

1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",

2. wyczyszczenie „ciasteczek" w przeglądarce,

3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,

4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",

5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),

6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.

 

 

oznacz moderatorów
nefretete113
#8 Zapaleniec#

Czy znów jest jakaś awaria w inpost?

 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@nefretete113, skonsultowałam Twoje zgłoszenie - nie odnotowaliśmy żadnej awarii Managera Paczek. Jeśli Twój problem powtórzyłby się w przyszłości, wyczyść proszę pliki cookies oraz ponownie powiąż konta. Gdyby to nie pomogło, skontaktuj się z InPostem przez ten adres mejlowy pomoc@inpost.pl. W takich sytuacjach im więcej podasz szczegółów, tym szybciej Twój problem zostanie zweryfikowany. 

Przydatne są zwłaszcza: 

  • szczegółowy opis sytuacji
  • zrzuty ekranu
  • login do konta. 

Mam nadzieję, że wszystko już działa u Ciebie poprawnie. 🙂

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów