
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie mogę otworzyć strony do zalogowania sie na menager przesyłek . czy u was jest podobnie ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem nadal występuje. Żaden ze sposobów nie pomaga. Czy to jakaś awaria? Problem od wczoraj.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LAND_INOX Spróbuj proszę ponownego powiązania konta, o którym pisałam w tym wątku.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie problem nadal jest, jak ponownie powiązać konto?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
np menegar paczki import alegro inpost zarządzanie kontami kliknij otworzy sie okienko kliknij w istniejące powiązanie i wybierz powiąż ponownie lub na stronie allegro wykasuj instniejące powiązanie i wejdz w menagera i powiąż ponownie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
UFF, jest , dzięki 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ponowne powiązanie konta nic nie daje , po prostu allegro rżnie głupa. już kilkakrotnie od nowa pozwiązywałem konto i nadal to samo . cokies usunięte

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@peker_84 W takim razie wyślij proszę wiadomość ze zrzutem komunikatu oraz dokładnym opisem, co nie działa na adres pomoc@inpost.pl.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
uruchomiło sie w końcu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie też ruszyło po wskazówkach jakich musiałem wprowadzić dzięki pomocy Inpost. Udało się to zrobić na przeglądarce Chrome.
1. włączenie w przeglądarce zezwolenia na "wyskakujące okienka",
2. wyczyszczenie „ciasteczek" w przeglądarce,
3. zamknięcie wszystkich okien i ponowne uruchomienie przeglądarki,
4. odznaczenie opcji "Powiąż moje konto z Allegro" w zakładce "Moje Dane",
5. zalogowanie w trybie "incognito" w najnowszej wersji przeglądarki Google Chrome (CTRL+SHIFT+N) lub Firefox (CTRL+SHIFT+P),
6. zalogowanie do Managera Paczek przez konto Allegro lub przez dane konta Managera Paczek.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy znów jest jakaś awaria w inpost?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nefretete113, skonsultowałam Twoje zgłoszenie - nie odnotowaliśmy żadnej awarii Managera Paczek. Jeśli Twój problem powtórzyłby się w przyszłości, wyczyść proszę pliki cookies oraz ponownie powiąż konta. Gdyby to nie pomogło, skontaktuj się z InPostem przez ten adres mejlowy pomoc@inpost.pl. W takich sytuacjach im więcej podasz szczegółów, tym szybciej Twój problem zostanie zweryfikowany.
Przydatne są zwłaszcza:
- szczegółowy opis sytuacji
- zrzuty ekranu
- login do konta.
Mam nadzieję, że wszystko już działa u Ciebie poprawnie. 🙂
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »