Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
hej czy tylko mi nie działa manager inpost? Nie można się zalogować 😞 próbowałam czyścić cookies i przeglądarkę zmieniłam i... nic 😞
Dzień dobry
Coś mieli strasznie - mi się udało zalogować, ale zakładka import allegro nie wchodzi
@kashmir22 potwierdzam mi też mieli nie ładuje strony 😞 ale oni w miarę sprawnie usuwają awarię pewnie niedługo ruszy 🙂
Wczoraj mieli jakieś prace serwisowe 😞
mam nadzieję bo paczki się same nie nadadzą 😉
Mi też nie działa, od godziny się klamkuję. Fajnie by było, żeby zadziałało do 10:00 😄
już ruszyło 🙂
muli muli ale paczki udało się wygenerować
@kashmir22 już działa poprawnie 🙂
strona działa ale doładowania już nie - doładowałam dwukrotnie konto i nadal pokazuje zero zlotych - i stoję ... 😞
Też tak mam.
U mnie nadal nie działa. Próbuję stworzyć paczki poprzez PP2, a ciągle wywala błąd spowodowany serwerem Inpost... listy nie wychodzą, punkty za trafność lecą z winy partnera portalu Allegro...
przed chwilą kurier odebrał od nas paczki które udało się stworzyć z rana
im tablety też rano nie działały - im funkcjonalność wróciła do normy a nam jeszcze nie 😞
Radzę sprawdzić płatności ponieważ w dniu dzisiejszym paczki ze smarta były liczone za normalną kwotę 8,99
Ja w sobotę zrobiłem przelew na managera 200zł i do tej pory nic mi nie wpłynęło na konto.Wisi tylko 1.87zł.Jestem z paczkami w odbycie z całego weekendu.
Witam! @InPost czy znów macie awarię? Nie działa zdalne otwieranie skrytek. Nie działa główna strona Menedżera paczek InPost, do zamówień nie podpina się numer przesyłki, nie przychodzą maile że paczka umieszczona w paczkomacie! Czy można o tym informować ludzi??? Czy problem będzie naprawiony i czy paczki umieszczone w paczkomacie o godzinie 13 wyjdą dziś do sortowni?
Drodzy Klienci,
uprzejmie informujemy, że obecnie nasze systemy zostały przywrócone do działania.
W tej chwili pracujemy nad usuwaniem skutków awarii. Mogą występować jeszcze m.in. problemy z aktualnymi statusami przesyłek i opóźnienia statusów w aplikacji InPost Mobile. Część odbiorców może jeszcze nie mieć dostępnych kodów odbiorów.
Ponadto informujemy, że czas odbioru wszystkich paczek, które aktualnie znajdują się jeszcze w Paczkomatach, zostanie przedłużony o 48h.
Dziękujemy za wyrozumiałość.
Zespół InPost
@_HolaOla_ czy to nie jest watek w którym POWINIEN wypowiedzieć się @InPost ? Dać znać zaraz jak awaria się zaczęła? Chyba że na święta bot wyłączony?🤔