Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzien dobry.
Czy u kogos też występuję problem z managerem paczek Inpost ?
Upsss
Aplikacja nie może połączyć się z API, sprawdź swoje połączenie sieciowe.
Sieć działa...tylko inpost nie...
@-GOSI- u mnie działa poprawnie właśnie robiłem etykiety przez Api sklepu i bezpośrednio w MP 🙂
MP + allegro... bo tutaj chyba jesta jakiś problem...kurcze potrzebuję etykiety na już, a tu taki zonk
@-GOSI- zaloguj się do MP i import 🙂
@-GOSI- Na ten moment nie mamy innych zgłoszeń tego problemu — spróbuj wygenerować etykietę z innej przeglądarki lub połącz się z inną siecią (np. udostępnij internet z telefonu)
wyjasniam aktualnie sprawę tel z inpostem
inne strony mi dzialaja prawidłowo, sprawdzam na 3 komputerach
@-GOSI- próbowaleś się przelogować ? spróbuj również z odłączeniem internetu , kiedyś miałem to samo , wypięcie modemu i wpiecie pomoglo .
dziękuję za podpowiedź. To zrobione na początku, inne stony, jak np allegro, czy onet czy wp wszystko działa na tej samej przeglądarce. Sprawdzone też na innej przeglądarce i to samo.
Na stronę główną INPOST.pl mozna jeszcze wejść, ale już na "zaloguj się - manager paczek " już nie...
Komunikaty z dwóch przeglądarek - zupełnie bez sensu, bo nie wpisuję z palca, tylko przez stronę główną próbuję wejść.
Sprawdź, czy w adresie manager.paczkomaty.pl nie ma błędu."
Sprawdź, czy w nazwie hosta manager.paczkomaty.pl występuje literówka."
Konsultant Inpot nie był w stanie pomóc, poprosił o zgłoszenie pisemne tej anomalii...
Na dodatek wyskakuje komunikat, ze "manager.paczkomaty.pl Twoje połaczenie z tą witryną nie jest bezpieczne", konsultant był zdziwiony pojawieniem się takiego komunikatu