anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria managera paczek InPost

ImmaShopping
#1 Nowicjusz#

Czy tylko u mnie jest dzisiaj ten problem, nie mozna doladowac konta Inpost, zeby nadac paczke. Pojawia sie za to ten usmiechniety kwadrat z informacja "dokoncz rozpoczeta platnosc lub sprobuj ponownie za chwile" i tak w nieskonczonosc. Wyczyszczenie cookies, zmiana przegladarki itp. nic nie daja. Problem jest od wielu godzin, co najmniej od 10 rano.

Na infolinii inpost oczywiscie jedyne rady to "prosze sprobowac ponownie za jakis czas". Ale ja juz probuje od kilku godzin i nie moge nadac paczki!

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ImmaShopping Jeśli InPost nie potwierdzia błędu, możemy jedynie zalecić, żebyś zastosował się do wskazówek, które Ci przekazano na infolinii.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

sklepRTVSAT
#12 Orędownik#

Mamy ten sam problem. Zgłosiliśmy to do Inpost, w odpowiedzi czyszczenie przeglądarki, po jej wykonaniu problem występuje nadal. Niestety tak działa ten serwis że nie pomogą a sprzedawca ma sam z tym walczyć. 

oznacz moderatorów