Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jeśli klient zadaje mi "pytanie" pisemnie w wiadomości w trybie orzekającym bez używania pytajnika, a jest to jego pierwsze "pytanie", na sprawę, którą uzgodniliśmy wcześniej telefonicznie, np.: "to ja jednak poczekam na przelew." lub " zgadzam się z ustaleniami" - to czy system Allegro ukarze sprzedawcę za brak odpowiedzi na takie stwierdzenie odjęciem punktów i statusu SS? Czy na każde "pytanie" klienta TRZEBA odpowiedzieć cokolwiek np.: tak, nie, ok, pomidor.... aby IQ systemu nie nękało sprzedawcy za "nierzetelność"?
Niestety ale tak. Odpowiadaj na każde pytania klienta w ciągu maksymalnie 24h. Chyba że chcesz zobaczyć do czego jest zdolne allegro.
pomidor....
uczę się, dziękuję
"pomidor" i będzie OK (na pierwsze). Potem patrz na komentarz za transakcję... Tam już nie będzie "pomidora". Spawa prosta - sprzedajesz na Allegro? - za wszystko musisz płacić.
Ja za kilka dni też zapłacę za "automatycznego odpowiadacza" na e-mail, bo już nie wyrabiam. Będę miał 100% udzielnych w terminie i super czas. Kasa robi swoje.
Na odpowiadacza w dyskusjach jeszcze się wstrzymam , ale na drugi rok jak pojadę na urlop, też będę musiał za niego zapłacić. Czy jesteś na urlopie, czy "ledwo dychasz" w szpitalu - na pytania kupujących zawsze musisz odpowiadać. Więc jeśli wybierasz się na urlop do lasu, na ryby, w dzicz , idziesz do szpitala - zawsze zabieraj ze sobą laptopa lub smartfon, wybieraj miejsca, gdzie jest "zasięg" i odbieraj wiadomości. Jak leżysz w szpitalu - może ktoś na sąsiednim łóżku będzie w stanie zrobić to za Ciebie. Wystarczy, że napisze "OK." Dla kupującego to nie będzie żadna satysfakcja, ale dla Allegro już tak - nawet punkty dostaniesz (a te są najważniejsze dla Allegro - sprzedawca na Allegro=ilość punktów )
pomidor... hahaha. luz. już się nie będę tym przejmował, bo widzę, że wielu ma wy*** na to
Niestety ale nawet jak ci klient napisze "dziękuję" to według allegro jest to pytanie na które musisz dać odpowiedź. Logiki w tym nie ma ale mus to mus.
@TYGRYSEK-PL Liczy się czas odpowiedzi na pierwsze pytanie zadane przez "Pytanie do sprzedającego" nawet wtedy, gdy nie jest to pytanie. Trzeba jednak uważać, bo jeśli w tej samej korespondencji kupujący zapyta z odnośnika spod innej aukcji, Allegro takie pytanie także uznaje za pierwsze, pomimo że nie jest pierwszym w tej korespondencji.
@xyz96 Innymi słowy, wątek to cała korespondencja z danym klientem. Jeżeli po miesiącu klient zadaje nowe pytanie, jest ono dodawane do starego wątku, jednakże musisz na nie odpowiedzieć. Pytania o oferty i zamówienia to oczywiste przykłady wiadomości, na które musisz odpowiedzieć.