anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria paczkomatu, problem w wygenerowaniem etykiety

Aleja-Gier
#9 Pomysłodawca#

@InPost

Dzień dobry, poproszę o pomoc.

Po próbie wygenerowania etykiety allegro smart (w managerze paczek) po kliknięciu "opłać" dostałam taką informację: "Automat Paczkomat® nadawczy, wybrany dla zaznaczonej paczki/paczek nie jest aktualnie dostępny. Możesz czekać aż wróci on do normalnej pracy lub utworzyć nową paczkę wybierając inny paczkomat."

W jaki sposób mogę zmienić paczkomat nadawczy żebym mogła nadać paczkę (smart)?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

InPost
Ekspert InPost

Dzień dobry, 
aby zmienić preferowany Paczkomat® należy wejść w Managerze Paczek w zakładkę "Moje konto", następnie "ustawienia" i tam można edytować dane.  

oznacz moderatorów

Aleja-Gier
#9 Pomysłodawca#

Problem jest w tym, że zmiana w ustawieniach nie dotyczy tej paczki. Ona jest już na liście i po kliknięciu "opłać" wyskakuje komunikat, że paczkomat jest niedostępny a co za tym idzie nie można wygenerować etykiety.

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

W zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail bok@inpost.pl

W zgłoszeniu proszę o podanie loginu, opisanie problemu oraz załączenie zrzutów ekranu, które przedstawiają wspomniany komunikat. 

oznacz moderatorów