Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, poproszę o pomoc.
Po próbie wygenerowania etykiety allegro smart (w managerze paczek) po kliknięciu "opłać" dostałam taką informację: "Automat Paczkomat® nadawczy, wybrany dla zaznaczonej paczki/paczek nie jest aktualnie dostępny. Możesz czekać aż wróci on do normalnej pracy lub utworzyć nową paczkę wybierając inny paczkomat."
W jaki sposób mogę zmienić paczkomat nadawczy żebym mogła nadać paczkę (smart)?
Dzień dobry,
aby zmienić preferowany Paczkomat® należy wejść w Managerze Paczek w zakładkę "Moje konto", następnie "ustawienia" i tam można edytować dane.
Problem jest w tym, że zmiana w ustawieniach nie dotyczy tej paczki. Ona jest już na liście i po kliknięciu "opłać" wyskakuje komunikat, że paczkomat jest niedostępny a co za tym idzie nie można wygenerować etykiety.
W zaistniałej sytuacji bardzo proszę o kontakt bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta na adres e-mail bok@inpost.pl
W zgłoszeniu proszę o podanie loginu, opisanie problemu oraz załączenie zrzutów ekranu, które przedstawiają wspomniany komunikat.