anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Awaria systemu Baselinker - Odszkodowania/Rekompensaty

badhabitphoto
#7 Wielbiciel#

Witajcie, czy w związku z zaistniałą sytuacją z ostatniego tygodnia przewidujecie z swojej strony jakieś pozwy o odszkodowania lub o rekompensaty od firmy w postaci np. darmowego abonamentu na kilka miesięcy etc.?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

badhabitphoto zadam Ci 1 pytanie ,, jaki związek ma Allego z Baselinker- em ? ,,

oznacz moderatorów

badhabitphoto
#7 Wielbiciel#

Oczywiście mam na myśli rekompensaty od firmy Baselinker, a nie Allegro, niestety nie ma forum typowo dla programu Baselinker więc trudno gdziekolwiek się wypowiedzieć.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

badhabitphoto

dlaczego więc pytasz tu ? Z pewnością nie znajdziesz na forum osób kompetentnych do udzielenia odpowiedzi na Twoje pytanie  😁

oznacz moderatorów

badhabitphoto
#7 Wielbiciel#

Myślę, że właśnie tutaj znajdę największą ilość firm pracujących na ich systemie 😄

oznacz moderatorów

drukujOnline_com
#7 Wielbiciel#

Baselinker nie liczy za dni awarii - śmieszna firma ! ludzie potracili klientow i zamowienia, nie wszystko zostało przywrocone a oni dają 2 dni darmowego abonamentu , nie wiadomo czy się śmiać czy płakać ! 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@drukujOnline_com Masz jakiś komunikat od nich?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

drukujOnline_com
#7 Wielbiciel#

tak, ale sorry dostalem wlasnie fv na ktorej jest przedluzenie okresu abonamentowego o 7 dni, chociaz uwazam ze to i tak smieszne , w porownaniu do strat jakie poniesli uzytkowicy . 

 

Nie będziesz rozliczany za okres niedostępności systemu. Na fakturze za marzec uwzględniliśmy 2 dni niedostępności systemu, 

Nasze zabezpieczenia już wcześniej były mocne. Nie baliśmy się utraty danych i do takiej nie doszło. Teraz wychodzimy ponad standard, aby uspokoić użytkowników. Do tej pory backup był w kilku budynkach i kilku krajach, dlatego też odzyskali Państwo dane, mimo że część serwerów spłonęła całkowicie. Chcemy dopracować jedynie czas, w jakim możemy uruchomić system na nowo z nowego miejsca - no ale właśnie to przećwiczyliśmy 🙂

Być może te 7 dni jest dla Państwa symboliczne lub zabawne, ale nas taki gest kosztował kilkaset tysięcy złotych.
 
____________________________________
co mnie obchodzi "gest" - łaski nie robią to nie nasz problem ze nie potrafili skutecznego backupu zrobic i oszczedzali na tym, a my co miesiac fundujemy im "gest", a dane zostaly utracone- uparcie twierdzą że nie ale conajmniej 3-4 dni przed awaria brakuje danych , wiec oszczedzaja naszym kosztem na backupie robiac go co kilka dni . 
oznacz moderatorów