Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mimo, że dane punktu odbioru są wpisane poprawnie, wyskakuje informacja: Pole "Punkt odbioru" zawiera błędne dane: Punkt doręczenia jest niepoprawny. Uniemożliwia to wygenerowanie listu przewozowego. Co zrobić w takiej sytuacji?
@tylkowlosy Podaj proszę numer zamówienia lub numer przesyłki, zweryfikuje ten problem.
Numer zamówienia 95e05480-a523-11ef-9bae-f3e5ad0b4d5e
@tylkowlosy Prawdopodobnie punkt jest niedostępny, przez co nie ma możliwości wygenerowania etykiety. Skontaktuj się proszę z klientem w tej sprawie, aby wskazał inny punkt odbioru.
Jeżeli punkt jest niedostępny to po co jest aktywny do wyboru dla klientów? Dla sprzedawców to tylko problem. Z klientką, póki co, nie udało nam się skontaktować więc paczki nie wysłaliśmy.
Cześć, @tylkowlosy. Przepraszam za utrudnienia. Możliwe, że w chwili wyboru punkt był jeszcze aktywny lub informacje o niedostępności otrzymaliśmy z opóźnieniem.