Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Błąd przetwarzania
na koncie InPost mam hajs ale błąd na wszystkich paczkach które spróbuję nadać
@TRU-SHOP Cześć. Spróbuj wygenerować etykietę w innej przeglądarce za kilka minut. Jeśli komunikat się powtórzy, to podaj mi proszę numer tego zamówienia - sprawdzimy co się dzieje. 🙂
@ko_alka nic nie zmienia
na innym urządzeniu też samo błąd
de5694c1-2269-11ed-aa33-fddc5d349519
8529e5f1-225a-11ed-a8e6-41b7dd6d1c6b
db069221-2237-11ed-bbf1-4fa6b6913f10
Mam to samo. Od dłuższego czasu brak możliwości wygenerowania etykiety z InPostu dla różnych zamówień.
@ko_alkau mnie juz wszystko dziala poprawnie. Dzięki!